uiteraard heb ik al veel naar gerelateerde topics gezocht op de site en met veel interesse gelezen. De meeste tips heb ik dan ook al meegenomen (denk ik).
als weddingplanner zijnde ga ik in oktober a.s. deelnemen aan een grote trouwbeurs in Rotterdam. mijn doel voor deze beurs om met name mijn relatief jonge bedrijf (januari 2009) te introduceren en naamsbekendheid te genereren. daarnaast hoop ik afspraken te kunnen plannen met een aantal potentiele klanten. Met 10 afspraken (met een incalculatie van 5 afspraken die op niets uitdraaien of geannuleerd worden) heb ik mijn volledige kosten gedekt. Er wordt een aantal van 5.000 bezoekers per dag (2 dagen) verwacht. Dit even ter inzicht van mijn doelstellingen.
Uiteraard wil ik mijn stand opvallend inrichten. Door mijn huisstijl in de inrichting te verwerken hoop ik op een mooi geheel. Hiervoor wil ik banners bloemen, decoratie en "gadgets" inschakelen. Echter over de gadget heb ik een idee, in de hoop op verdere tips en adviezen van jullie.
In mijn stand wil ik een fotowand (Fotobehang met een vakantie oord, wite stranden en blauwe zee bijv.) installeren van een vakantieoord. Dit staat symbool voor de huwelijksreis (het moment van ontspannen na alle huwelijksstress). Het idee is om van stellen (die gaan trouwen) een unieke, gekke, grappige hysterische foto te maken voor de fotowand. De foto's worden na de beurs (of tijdens) op mijn website geplaatst. De leukste foto (ze moeten dus hun best doen) maakt kans op een gratis weddingplanner.
Met deze actie bereik ik:
1. aandacht bij mij stand. Als omstander is het leuk om mensen in gekke poses te zien staan en blijven ze langer hangen voor info
2. een bezoekersstroom op mijn website. Hier kunnen ze hun eigen foto terugvinden (bij de stand wordt een actieflyer hierover meegegeven. Ze zullen vast nog andere pagina's op mijn site bezoeken voor meer informatie.
3. aandacht voor mij actie. Het is een keer een andere variant dan het aantal snoepjes tellen in een vaas of andere varianten van prijsvragen om email adressen te vergaren en contact met potentiele klanten te onderhouden.
Ik vraag mij af of dit kan werken. Daarom ontvang ik graag hier nog wat feedback op en tips en adviezen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kristel
kristel
goedeavond beste HL-ers,
uiteraard heb ik al veel naar gerelateerde topics gezocht op de site en met veel interesse gelezen. De meeste tips heb ik dan ook al meegenomen (denk ik).
als weddingplanner zijnde ga ik in oktober a.s. deelnemen aan een grote trouwbeurs in Rotterdam. mijn doel voor deze beurs om met name mijn relatief jonge bedrijf (januari 2009) te introduceren en naamsbekendheid te genereren. daarnaast hoop ik afspraken te kunnen plannen met een aantal potentiele klanten. Met 10 afspraken (met een incalculatie van 5 afspraken die op niets uitdraaien of geannuleerd worden) heb ik mijn volledige kosten gedekt. Er wordt een aantal van 5.000 bezoekers per dag (2 dagen) verwacht. Dit even ter inzicht van mijn doelstellingen.
Uiteraard wil ik mijn stand opvallend inrichten. Door mijn huisstijl in de inrichting te verwerken hoop ik op een mooi geheel. Hiervoor wil ik banners bloemen, decoratie en "gadgets" inschakelen. Echter over de gadget heb ik een idee, in de hoop op verdere tips en adviezen van jullie.
In mijn stand wil ik een fotowand (Fotobehang met een vakantie oord, wite stranden en blauwe zee bijv.) installeren van een vakantieoord. Dit staat symbool voor de huwelijksreis (het moment van ontspannen na alle huwelijksstress). Het idee is om van stellen (die gaan trouwen) een unieke, gekke, grappige hysterische foto te maken voor de fotowand. De foto's worden na de beurs (of tijdens) op mijn website geplaatst. De leukste foto (ze moeten dus hun best doen) maakt kans op een gratis weddingplanner.
Met deze actie bereik ik:
1. aandacht bij mij stand. Als omstander is het leuk om mensen in gekke poses te zien staan en blijven ze langer hangen voor info
2. een bezoekersstroom op mijn website. Hier kunnen ze hun eigen foto terugvinden (bij de stand wordt een actieflyer hierover meegegeven. Ze zullen vast nog andere pagina's op mijn site bezoeken voor meer informatie.
3. aandacht voor mij actie. Het is een keer een andere variant dan het aantal snoepjes tellen in een vaas of andere varianten van prijsvragen om email adressen te vergaren en contact met potentiele klanten te onderhouden.
Ik vraag mij af of dit kan werken. Daarom ontvang ik graag hier nog wat feedback op en tips en adviezen.
dank en groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21897-advies-voor-deelname-beurs-b2c/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag