Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste oplossing van mijn probleem en iedereen lost het op zijn eigen manier op. Ik heb een restaurant, waar ik samen met mijn vennoten dagelijks aan het werk ben. Er wordt door een ieder gegeten en gedronken. Daarnaast breekt er wel eens wat en moeten er nog wel eens produkten worden weggegooid. Het is mij duidelijk dat dit kosten zijn en dat ik deze met een vast bedrag kan boeken. Ik gebruik overigens Snelstart XD.
Vragen:
Is dit nu een correctie op de inkoop of op de omzet en als het gaat om boeken moet ik dit bedrag dan uit de kas betalen/halen? M.a.v. is het een negatief bedrag op de verkoop of de inkoop?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
conny
conny
Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste oplossing van mijn probleem en iedereen lost het op zijn eigen manier op. Ik heb een restaurant, waar ik samen met mijn vennoten dagelijks aan het werk ben. Er wordt door een ieder gegeten en gedronken. Daarnaast breekt er wel eens wat en moeten er nog wel eens produkten worden weggegooid. Het is mij duidelijk dat dit kosten zijn en dat ik deze met een vast bedrag kan boeken. Ik gebruik overigens Snelstart XD.
Vragen:
Is dit nu een correctie op de inkoop of op de omzet en als het gaat om boeken moet ik dit bedrag dan uit de kas betalen/halen? M.a.v. is het een negatief bedrag op de verkoop of de inkoop?
Wat is een normaal bedrag p.p.?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag