Omschrijving van je concept:

Een website voor ondernemers om een test te doen (http://www.stronkman.nl/ondernemerstest) om meer inzicht in zichzelf en hun bedrijfsvoering te krijgen. Daaraan gekoppeld is een vrijblijvend en kosteloos consult in de vorm van een sterkte/zwakteanalyse.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het bouwen van de website.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ondernemers een mogelijkheid bieden om analytisch naar hun bedrijf te kijken met het doel om eventueel verbeteringen aan te brengen.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De test is uitgebreider (bestaat uit 2 delen, een persoonlijkheidstest en een test betreffende de bedrijfsvoering) waardoor ook een nauwkeuriger beeld verkregen kan worden.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- De lay-out, stijl, e.d. van de website.

- Spreekt de tekst aan?

- Nodigen de vragen uit tot het doen van de test?

- Andere op-of aanmerkingen

Stronkman ICT - Web Design, Software Ontwikkeling

http://www.stronkman.nl

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22681-website-met-ondernemerstest/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Blijft de vraag over; wat heeft men aan deze test?

Als je goed gelezen had, had je dit al bij mijn eerste bericht kunnen lezen. Bang voor concurrentie omdat jezelf ook aan bedrijfsanalyses doet?

;D

Hoe kan een saaie maandagochtend veranderen in een mooie dag.

Je vroeg reactie's op je site maar je ziet alles als een aanval.

Misschien is bedrijfsanalyses maken wel een betere roeping voor je want de site's die je heb gemaakt zien er erg amateuristisch uit.

• 0

* Moet u ook altijd alles 3 keer uitleggen?

* Heeft u regelmatig problemen met uw personeel?

* Wilt u efficiënter werken?

* Vindt u het moeilijk om uw personeel te motiveren?

* Wilt u weten hoe u meer rendement uit uw mensen en uzelf haalt?

* Heeft u het gevoel dat niemand u begrijpt?

* Vindt u het moeilijk om "nee" te zeggen?

* Lukt het u niet om meer tijd te maken voor uw familie, vrienden of hobby's?

* Heeft u behoefte aan een klankbord?

De ondernemerstest geeft u antwoord op deze vragen!

Je vraagt of de vragen op de site uitnodigen tot het doen van de test. Ik voor het gemak de vragen overgenomen van jouw site om mijn punt duidelijk te maken. Ik kan zonder de test te doen deze vragen beantwoorden. Het zijn zonder uitzondering gesloten vragen, waarop het antwoord van mijn vaak "Ja" is, soms "Nee" en een aantal keren "Soms". Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de ondernemerstest antwoorden voor mij geeft op deze vragen (zoals je onderaan die vragen beweert). Zonder de test te hebben gedaan, ben ik van mening dat ik het antwoord op deze vragen zelf beter weet en daarom nodigen ze me niet uit tot het doen van de test. Geeft de ondernemerstest daadwerkelijk antwoord op bovengenoemde vragen?

Verder stel je op de site dat je een ondernemerstest aanbiedt, oftewel een toetsing van de geschiktheid van een persoon als ondernemer. Daar lijken mij twee antwoorden op mogelijk: "ja" of "nee". Is dat zo? En krijg je het resultaat van de test alleen meegedeeld in het persoonlijke gesprek of krijg je apart een rapport toegestuurd?

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

Twitter: http://twitter.com/wbrand

• 0
De vraag is dus: Welke verbeterpunten zijn er te geven over de ondernemerstest van TS.

We praten over een test die opgesteld is in 1961 en waar absoluut niets aan gaat veranderen. TS maakt er (blijkbaar 3 jaar geleden) een webformulier van en plempt er een introductiepagina bij (die, zoals genoemd, van weinig kwaliteit zijn) Het is nobel dat HL het onderdeel 'wat vinden jullie van mijn...' willen toestaan en naar enig niveau willen brengen. Maar de enige inbreng hier is een formuliertje! Kom op zeg.

• 0

Uit de reacties kan iedereen zelf zijn conclusies trekken. Zou dit topic gesloten worden, dan kan de topicstarter vrolijk doorgaan zijn ondernemerstest te promoten op websites waar geen reactie mogelijk is, waar mensen geen ervaringen kunnen vergelijken en waar de links met Scientology niet naar boven gehaald worden. Frans Stronkman heeft bv ook A Happier LIfe opgezet, om het boek The Way to Happiness te promoten van Scientology-oprichter Hubbard. Met die kennis kan iedereen zijn eigen keuzes maken.

Dus toch maar laten staan?

En zijn er ook ondernemers die weten wat er gebeurt wanneer je die Ondernemerstest helemaal afrondt?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0
Zou dit topic gesloten worden, dan kan de topicstarter vrolijk doorgaan zijn ondernemerstest te promoten op websites waar geen reactie mogelijk is, waar mensen geen ervaringen kunnen vergelijken en waar de links met Scientology niet naar boven gehaald worden.

Daar heb je wel een punt. De ondernemerstest van Silhouet management support is door Frans Stronkman van Stronkman ICT in de laatste maanden geplaatst op allerlei advertentiesites als marktplaza, marktplaats en 2dehands.nl. Zou jammer zijn als een ondernemer die zoekt naar een ondernemerstest en naar aanleiding van een vraag als 'Maakt u ondoordachte opmerkingen of beschuldigingen waar u later spijt van heeft?' of 'Vinden anderen uw gedrag onvoorspelbaar?' verder zoekt dit topic niet vindt.

Persoonlijk ken ik geen ondernemers die de test hebben afgerond. Maar in de link die ik eerder gaf staat een artikel over de resultaten van een bezoek aan Silhouet management naar aanleiding van het invullen van de ondernemerstest.

Discussie over de privacy zijn belangrijk natuurlijk. Maar als er zelfs kamervragen gesteld worden over het gebruik van persoonsgegevens dan zouden er wat alarmbellen moeten gaan rinkelen voor je de ondernemerstest van aan scientology gelieerde bedrijven invult.

• 0

ik haakte ook gelijk af op het zeer mooie design van de website ;)

Kreeg ook totaal geen zin om de vragen tegaan invullen. mijn eerste reaktie was van waarom en wat doen zij met de vragen. Later las ik pas dit topic door en begreep ik de rest van het verhaal pas. De rest van zijn site zie er uit of ze zo uit frontpage komen.

Sometimes your the windshield and sometimes your the bug.

You need to get on the side of the windshield

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar