Ik snuf zo nu en dan op het forum en zie dat er hier best veel webwinkel eigenaars actief zijn. Daarvan dan ook mijn vragen.
Ik ben op zoek naar een CMS systeem met een webshop module, dat ik voor een vaste prijs kan afnemen. Zodat ik verder geen maandelijkse lasten heb voor mijn webshop naast de hosting, betalingsystemen etc... Er zijn genoeg aanbieders van webshops die een pakket aanbieden waar je een maandelijks bedrag aan lasten hebt. Maar daar ben ik niet naar op zoek.
Mijn vragen:
Zijn er lezers die gebruik maken van een CMS systeem met een webshop module?
Zijn er lezers die zulke pakketen kennen?
Zijn er sites waar ik de aanbieders van zulke pakketen kan vergelijken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MMjan
MMjan
Hallo allemaal,
Allereerst een super site!
Ik snuf zo nu en dan op het forum en zie dat er hier best veel webwinkel eigenaars actief zijn. Daarvan dan ook mijn vragen.
Ik ben op zoek naar een CMS systeem met een webshop module, dat ik voor een vaste prijs kan afnemen. Zodat ik verder geen maandelijkse lasten heb voor mijn webshop naast de hosting, betalingsystemen etc... Er zijn genoeg aanbieders van webshops die een pakket aanbieden waar je een maandelijks bedrag aan lasten hebt. Maar daar ben ik niet naar op zoek.
Mijn vragen:
Zijn er lezers die gebruik maken van een CMS systeem met een webshop module?
Zijn er lezers die zulke pakketen kennen?
Zijn er sites waar ik de aanbieders van zulke pakketen kan vergelijken?
Mvg
MMjan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22936-op-zoek-naar-een-cms-systeem-met-een-webshop-module/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag