Ik werk vanuit huis en woon samen. Nu hebben we een tele2 combipakket internet + bellen. Dit staat op naam van mijn vriend toevallig. Een paar vragen:
1. kan ik deze rekening volledig als kosten opvoeren ( we betalen 1 vast bedrag per maand en ik gebruik het ook zakelijk, in ieder geval meer dan de vereiste 10% van het totaal)
2. kan ik de btw terugvragen?
3. kan ik het opvoeren als niet mijn naam maar wel mijn adres op de rekening staat? Of moet ik de rekeningen op mijn naam laten zetten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marloez
Marloez
Hallo HL-ers,
Ik werk vanuit huis en woon samen. Nu hebben we een tele2 combipakket internet + bellen. Dit staat op naam van mijn vriend toevallig. Een paar vragen:
1. kan ik deze rekening volledig als kosten opvoeren ( we betalen 1 vast bedrag per maand en ik gebruik het ook zakelijk, in ieder geval meer dan de vereiste 10% van het totaal)
2. kan ik de btw terugvragen?
3. kan ik het opvoeren als niet mijn naam maar wel mijn adres op de rekening staat? Of moet ik de rekeningen op mijn naam laten zetten?
Groet, Marloes
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24013-telefoonrekening-thuis-ook-aftrekbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag