TransmotoExpress Geplaatst: 3 december 2009 TransmotoExpress 15 0 Geplaatst: 3 december 2009 Wanneer je bij het inschakelen van een koeriersdienst de keuze hebt om te bellen of om een webordersysteem te gebruiken welke keuze zou jij dan maken? Maakt het ook nog verschil of je een spoedzending wilt aanbieden? Transmoto Express Koeriersdiensten vanuit Rotterdam eo door heel Europa Sameday-Afternoon-Fast Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/ Delen op andere sites More sharing options...
0 anna82 Geplaatst: 3 december 2009 anna82 658 13 Geplaatst: 3 december 2009 weborder...scheelt weer wachten tot je iemand aan de lijn heb, spellen, etc. Als het heel belangrijk is dat het zo zsm aankomt en ik het bedrijf nog niet kent zou ik uiteraard wel bellen. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/#findComment-248234 Delen op andere sites More sharing options...
0 rwgraaff Geplaatst: 3 december 2009 rwgraaff 35 0 Geplaatst: 3 december 2009 Wanneer je bij het inschakelen van een koeriersdienst de keuze hebt om te bellen of om een webordersysteem te gebruiken welke keuze zou jij dan maken? Maakt het ook nog verschil of je een spoedzending wilt aanbieden? Hallo allen, Ligt eigenlijk aan de bereikbaarheid van het Express bedrijf. Wanneer zij waar kunnen maken en direct antwoord te geven op vragen van de klant, heeft dat de voorkeur. Webordersystemen berusten veelal op vaste tarieven en schedules. Courierwerk blijft in veel gevallen (niet alle) maatwerk, zeker wanneer het Europa uit of in moet. Direct contact is ook een stuk klantvriendelijker. GFF-EXPRESS-SOLUTIONS Specialist in far east delivery and pick-up www.gff-express-solutions.com info@gff-express-solutions.com Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/#findComment-248330 Delen op andere sites More sharing options...
0 Tonino Geplaatst: 4 december 2009 Tonino 1,7k 1 87 Geplaatst: 4 december 2009 Weborder, zeker. Direct en eenvoudig een antwoord op mijn vragen via internet, perfect! Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/#findComment-248347 Delen op andere sites More sharing options...
0 freightconsult Geplaatst: 4 december 2009 freightconsult 4 0 Geplaatst: 4 december 2009 Absoluut via weborder. Je vult een scherm in waar je alle informatie kwijt kan. Het voordeel is dat je later alles zwart op wit hebt. Fedex heeft zo'n systeem en dat werkt erg goed. Je krijgt een bevestiging terug met exact de dag en tijd waarop iets wordt afgeleverd. Bijkomend voordeel is dat het veel tijd scheelt doordat je niet hoeft te wachten aan een telefoon en degene die je spreekt niet weet waar toevallig je pakketje heen moet. Is eigenlijk achterhaald. Via een weborder is alles gelinkt en zie je direkt alle voorwaarden. Bellen is uit de tijd. Dat is voor de oudere generatie. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/#findComment-248412 Delen op andere sites More sharing options...
0 eentje Geplaatst: 8 december 2009 eentje 430 27 Geplaatst: 8 december 2009 Hangt er vanaf... Ken ik het bedrijf al dan zeker via een weborder. Ken ik het bedrijf nog niet dan wil ik eerst iemand aan de telefoon. Spoedzending telefonisch, stel je voor dat de back end er net uit ligt bij het koeriersbedrijf, komt de order mooi niet aan. If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/#findComment-248859 Delen op andere sites More sharing options...
0 TransmotoExpress Geplaatst: 8 december 2009 Auteur TransmotoExpress 15 0 Geplaatst: 8 december 2009 Over het algemeenblijkt er hier een voorkeur voor het webordersysteem en dat lijkt mij ook voor de hand liggend. Ik geef mijn klanten € 1.-- korting wanneer een order geboekt wordt via webordening. Mijn klanten blijven haast alleen van de telefoon gebruik maken. Hoe kan ik ze ervan overtuigen dat het webordersysteem makkelijker is? Transmoto Express Koeriersdiensten vanuit Rotterdam eo door heel Europa Sameday-Afternoon-Fast Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/#findComment-248932 Delen op andere sites More sharing options...
0 eentje Geplaatst: 8 december 2009 eentje 430 27 Geplaatst: 8 december 2009 Ik heb net even op je'n site gekeken... maar er staat helemaal geen uitleg bij hoe het systeem werkt. Dit zou ik als eerste toevoegen. Verder als ik een spoedopdracht heb moet ik mij dus eerst gaan registreren etc. in die tijd heb ik je al 4 x gebeld. Is het dus niet mogelijk dat je voor klanten al een user + pass aanmaakt en dit stuurt in een brief naar de klanten met daarin ook een uitleg over het systeem en natuurlijk de korting. Verder elke keer dat een klant belt en vraagt of het niet goedkoper kan, hem/haar het webordersysteem onder de aandacht brengen. If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/#findComment-248956 Delen op andere sites More sharing options...
TransmotoExpress
TransmotoExpress
Wanneer je bij het inschakelen van een koeriersdienst de keuze hebt om te bellen of om een webordersysteem te gebruiken welke keuze zou jij dan maken?
Maakt het ook nog verschil of je een spoedzending wilt aanbieden?
Transmoto Express
Koeriersdiensten vanuit Rotterdam eo door heel Europa
Sameday-Afternoon-Fast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24040-webordersysteem/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag