• 0

Leverancier vraagt om Proposal?

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een 'partnership proposal' lijkt mij een zelf geschreven stuk met daarin jouw visie en belangrijke punten (beantwoording aan voorwaarden) hoe aan een vertegenwoordiging invulling te geven. Kun je niks in Google vinden?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het hangt waarschijnlijk ook af van de branche waarin je actief bent maar in de financiële sector is een 'request for proposal' een officiële uitnodiging tot algehele duurzame aanbieding/samenwerking.

 

In de proposal komt dus te staan wie je bent (als bedrijf), wat je levert, hoe je levert, jouw voorwaarden en overige zaken als bijvoorbeeld MVO-beleid e.d. Grotere bedrijven hebben vaak een vaste format waarin deze zaken weergegeven moeten worden daar zij dit in hun corporate governance meenemen. (Bijvoorbeeld: Bedrijven met sterke maatschappelijke insteek willen in principe alleen samenwerken met 'gelijkgestemden', in zo'n geval moet dat maatschappelijke karakter uit jouw proposal blijken).

 

Kun je niet vragen of ze hier een vast format voor hanteren, zodat je jouw voorstel hierop kun laten aansluiten? Uit dat format kun jij dan in ieder geval helder opmaken wat ze nu precies van je verwachten.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
  • 0

Een partnership proposal is een voorstel van jou hoe jij de samenwerking voor nu en de toekomst ziet.

 

Meestal volgt hierop hun visie op de samenwerking waarop een gezamenlijk visie volgt als de beide proposals niet al te ver uit elkaar liggen.

 

Dit om helder te krijgen wat beide partners van elkaar kunnen verwachten.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat is de achtergrond van deze mededeling? Kwam dat 'out of the blue' of is dat een gevolg van een (mail)conversatie? En, wat is jouw verhouding tot de betreffende partij, is dat een leverancier waar je al zaken mee doet? Of een nieuwe relatie die jou benadert?

 

Nieuwe relatie die ik rechtstreeks benader. Heb na 10 mails! Eindelijk mail terug met een wat wazig antwoord dat ik in 2010 terug moet komen terwijl ik juist uniek ben ten opzichte van andere shops. Iemand die eventueel kan helpen met een nette Engelse mail? Mijn Engels is 6.5 ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.