• 0

Idee: taps toelopend kerstverlichtingsnet, om over de boom te laten zakken

Vanmiddag weer bezig geweest de kerstverlichting in de boom te doen en elk jaar vraag ik me af waarom er nog geen taps toelopende netten zijn die je er in één keer omheen kan leggen.

 

Misschien dat iemand dit oppakken kan en deze in productie nemen of laten maken in China of zo.

 

Ik ben op zoek naar een taps toelopend net met kerstverlichting: diameter onder 1.50 en boven 0.25 met een hoogte van 2.00.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

René,

 

Gelijk met ballen en slingers in zo'n net is helemaal makkelijk en mss zelfs de boom er in? ;)

 

Ik ga 't zo weer doen denk ik en ik vind 't wel wat hebben, dat gepiel met die lampjes. Kerstmuziekje erbij voor de sfeer en de gemoedsrust voor als ze weer eens in de knoop zitten. :-\

 

Prettige kerstboom en groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Was het maar een maandje, medio januari mag tie pas weer weg ;D

De nepperd kan de trap niet op dus elk jaar optuigen en aftuigen en weer een proef voor je huwelijk.

 

Als dat laatste ook een doel is, moet je geen taps toelopende kerstverlichtingsset willen hebben, (is de uitdaging weg).

 

Overigens hoe zie jij zo'n netje met die verschillende maten kerstbomen. Je krijgt met sinterklaas toch ook sokken, maat 38 terwijl je schoenmaat 47 hebt?

 

Link naar reactie
  • 0

Een maand lang een versierde boom in je kamer... en wij maar denken dat andere volkeren er van die rare tradities en gewoontes op na houden. Het is dat mijn vrouw het zo 'gezellig' vindt en de baas is maar als het aan mij zou liggen zou de huiskamer boomvrij blijven.

 

De boom optuigen en aftuigen, al een ellende op zich. Dat is dan ook voorbehouden aan vrouw en kinderen. De kerstboom optuigen is niets voor mannen.

(Warning: explicit language...)

 

On-topic: wat te denken van een kerstboom met ballen, lichtjes, toeters en bellen die in z'n geheel ingenieus in- en uitklapbaar is...

Link naar reactie
  • 0

On-topic: wat te denken van een kerstboom met ballen, lichtjes, toeters en bellen die in z'n geheel ingenieus in- en uitklapbaar is...

 

Een soort trek-pop. Trek aan het touwtje onderin en alle takken gaan omhoog zodat je het geheel opgetuigd en wel in een doos kan doen. Dat klinkt niet gek!

Link naar reactie
  • 0

het neerzetten en versieren van een boom vind ik best wel wat hebben, het geeft toch sfeer aan je huis. Maar we zetten hem meestal rond de 15e neer en opruimen doen we altijd op nieuwjaarsdag. Hebben we een goed excuus om niet overal op visite te gaan ;D

 

Zag vandaag in een folder van een bouwmarkt een soort plankje met tanden waar je de lampjes omheen kan wikkelen. kost iets van 2,95 per 2. Ik denk dat ik maar een setje ga halen. Werkt het niet dan kan je dat ding altijd nog gebruiken als ijskrabber. :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.