Ga naar inhoud

Laatste of eerste post in topic bovenaan.

Geplaatst:

Reeel Estate

Ik denk dat ik het erg handig zou vinden als er in een topic een knop zit , waarmee ik de volgorde van de vertoonde posten kan omdraaien.

Denken er meer mensen zo over?

Indien ja, is (kan iemand) dat maken?

Met vriendelijke groet,

Henk Jan

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Je springt automatisch naar de voor jou laatste nieuwe post, voldoet dat niet voor je doel?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

StevenK

Je springt automatisch naar de laatste ongelezen post en je leest toch van boven naar beneden van oud naar nieuw. Hoe had je het dan gedacht? Nieuwste bovenaan, springen naar de laatste ongelezen en dan van beneden naar boven de nieuwe berichten lezen?

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Reeel Estate

• Auteur

Het zal waarschijnlijk met mijn technische onkunde,of verkeerde instellingen inmijn browser te maken heben, maar volgens mij moet ik telkens door bladeren naar de laatste ongelezen post. Wie wil mij het kunstje leren?

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Geduld... soms moet je even wachten tot de pagina helemaal geladen is voordat je precies de laatste post in beeld krijgt.

Geplaatst:

Nils de Witte

En je moet inloggen :-)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

Frans Sijtsma

En je moet een topic al eerder gelezen hebben, anders begint hij gewoon bij post 1

Geplaatst:

Reeel Estate

• Auteur

Ik heb hem door (denk ik) . Ik log niet altijd met de zelfde pc in. Waarschijnlijk denk HL dat je iets nog niet hebt gelezen als de juiste cookies niet op het systeem worden gevonden?

Hartelijk dank voor de hulp :)

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Het gaat op login, dus moet op meerdere PC's werken. Als je elke keer maar met hetzelfde account inlogt.

Geplaatst:

catharina01

Mij lijkt het handig om altijd (ook al heb ik draadje niet gelezen) bij de nieuwste post uitkom. Je wordt namelijk getriggered doordat iemand iets gepost heeft en dan kom je bovenaan het verhaal, terwijl je juist geïnteresseerd was in het laatste stukje. Als blijkt dat je terug moet bladeren dan doe je dat gewoon. Maar ja da's mijn mening ;)

www.simpel-webdesign.nl We houden webdesign simpel. Betaalbaar maatwerk voor starters, zzp-ers, freelancers en kleine zelfstandige ondernemers.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

catharina01, zoals je het omschrijft, zo werkt het ook. Je springt namelijk niet naar het laatste bericht vanaf de voorpagina, maar naar het laatste-nog-niet-gelezen bericht.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.