Ik ben sinds een jaar ZZP-er en ik wil binnenkort iemand in dienst nemen. Wat zijn de consequenties hiervan voor mij als ZZP-er? En als ik over een paar maanden diegene niet meer in dienst wil hebben kan ik dan weer ZZP-er worden? (of kan ik dat blijven?)
Kan iemand mij mailen hoe dit in zijn werk gaat? Je zou me hier enorm mee helpen als je dit wilt uitleggen.
Daarnaast vraag ik me af welke stappen ik moet zetten om deze werknemer in dienst te nemen en wat voor kosten hier voor mij bij komen kijken.
Mijn dank is groot als je mijn vragen zou willen beantwoorden!!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
veravdB
veravdB
Hallo lezer!
Ik ben sinds een jaar ZZP-er en ik wil binnenkort iemand in dienst nemen. Wat zijn de consequenties hiervan voor mij als ZZP-er? En als ik over een paar maanden diegene niet meer in dienst wil hebben kan ik dan weer ZZP-er worden? (of kan ik dat blijven?)
Kan iemand mij mailen hoe dit in zijn werk gaat? Je zou me hier enorm mee helpen als je dit wilt uitleggen.
Daarnaast vraag ik me af welke stappen ik moet zetten om deze werknemer in dienst te nemen en wat voor kosten hier voor mij bij komen kijken.
Mijn dank is groot als je mijn vragen zou willen beantwoorden!!
Vriendelijke groet,
Vera
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24180-zzper-neemt-iemand-in-dienst-consquenties-en-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag