Ik zit al een tijdje te denken aan het volgende project.
Aangezien ik zelf aardig wat internet,wordpress en hosting ervaring ervaring heb weet ik als geen ander hoe lastig het kan zijn voor een beginner om een eigen website te hebben met een eigen emailadres.
Mensen kunnen voor een x bedrag per maand(jaarcontract) een eigen domeinnaam krijgen met emailadres en daarop wordt een Wordpress Blog/Site op geinstalleerd en volledig werkend afgeleverd.
Ik zal dus in feite al het werk voor de klanten uit handen nemen,en ook voor support ben ik uiteraard bereikbaar.
Toen ik zelf nog niet wist hoe het allemaal werkte kwam ik erachter dat er meer is dan alleen maar een hostingpakket en wordpress installeren.
Goede support (zeker voor beginners)is van wezenlijk belang en dat zie ik niet vaak terug bij hosting bedrijven.
Daarom wil ik me puur gaan richten op de mensen die aan de gang willen,maar niet weten hoe het moet.
Mensen kunnen een blog nemen en keuze maken uit diverse standaard themes,ook zullen er diverse plugins worden geinstalleerd.
Hierbij kun je denken aan een foto album maken,volledig SEO geoptimaliseerd en uiteraard nog veel meer.
Dit alles zal ik nog verder moeten uitwerken,maar heb het allemaal wel in mijn hoofd zitten,ideeën genoeg ;)
Ook kun je denken aan Wordpress installaties en custom templates en Wordpress hosting voor webmasters.
Ik zat al een tijdje met dit idee in mijn hoofd en ben nu eens benieuwd naar reacties en kritiek op dit concept.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
*Officiële gang van zaken bekeken(KvK,Belasting etc)
*Verdiept in de hosting mogelijkheden
*Onderzoek gedaan naar het aantal gratis aanbieders om een blog te maken(hier zit een limiet aan en geen eigen domeinnaam)
*Onderzoek gedaan naar de mogelijkheden binnen Wordpress en de plugins.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
* Een nieuw concept op de markt zetten volledig gericht op Wordpress en de beginnende webmaster
*Mensen die niet weten hoe het allemaal in zijn werk gaat ondersteunen en helpen met hun eigen weblog
*Complete Wordpress service en hosting aanbieden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Meer klantgericht en puur gericht op Wordpress Blogs.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Opbouwende kritiek en eerlijke meningen,mag ook hard aankomen ;-)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RimoM
RimoM
Omschrijving van je concept:
Hallo,
Ik zit al een tijdje te denken aan het volgende project.
Aangezien ik zelf aardig wat internet,wordpress en hosting ervaring ervaring heb weet ik als geen ander hoe lastig het kan zijn voor een beginner om een eigen website te hebben met een eigen emailadres.
Mensen kunnen voor een x bedrag per maand(jaarcontract) een eigen domeinnaam krijgen met emailadres en daarop wordt een Wordpress Blog/Site op geinstalleerd en volledig werkend afgeleverd.
Ik zal dus in feite al het werk voor de klanten uit handen nemen,en ook voor support ben ik uiteraard bereikbaar.
Toen ik zelf nog niet wist hoe het allemaal werkte kwam ik erachter dat er meer is dan alleen maar een hostingpakket en wordpress installeren.
Goede support (zeker voor beginners)is van wezenlijk belang en dat zie ik niet vaak terug bij hosting bedrijven.
Daarom wil ik me puur gaan richten op de mensen die aan de gang willen,maar niet weten hoe het moet.
Mensen kunnen een blog nemen en keuze maken uit diverse standaard themes,ook zullen er diverse plugins worden geinstalleerd.
Hierbij kun je denken aan een foto album maken,volledig SEO geoptimaliseerd en uiteraard nog veel meer.
Dit alles zal ik nog verder moeten uitwerken,maar heb het allemaal wel in mijn hoofd zitten,ideeën genoeg ;)
Ook kun je denken aan Wordpress installaties en custom templates en Wordpress hosting voor webmasters.
Ik zat al een tijdje met dit idee in mijn hoofd en ben nu eens benieuwd naar reacties en kritiek op dit concept.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
*Officiële gang van zaken bekeken(KvK,Belasting etc)
*Verdiept in de hosting mogelijkheden
*Onderzoek gedaan naar het aantal gratis aanbieders om een blog te maken(hier zit een limiet aan en geen eigen domeinnaam)
*Onderzoek gedaan naar de mogelijkheden binnen Wordpress en de plugins.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
* Een nieuw concept op de markt zetten volledig gericht op Wordpress en de beginnende webmaster
*Mensen die niet weten hoe het allemaal in zijn werk gaat ondersteunen en helpen met hun eigen weblog
*Complete Wordpress service en hosting aanbieden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Meer klantgericht en puur gericht op Wordpress Blogs.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Opbouwende kritiek en eerlijke meningen,mag ook hard aankomen ;-)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24268-eigen-blogsiteinternetadresdomeinmailcompleet-geinstalleerd-en-functioneel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag