• 0

mijn domein staat op naam van niet meer bestaand hosting bedrijf: wat nu?

hierbij de volgende vraag/ probleem.

in 2005 heb ik een domein geregistreerd( bij budgethosting.nl) 2 jaar later ben ik overgestapt naar een andere hoster (yourwww). Nu kom ik er achter dat mijn domein bij sidn geregisteerd staat onder de naam budgethosting.nl. budgethosting.nl bestaat niet meer en is niet meer bereikbaar.

Nu wil ik mijn site verhuizen en kan dit niet gezien budgethosting als eigenaar geregistreerd staat en alleen bevoegd is een verhuzing te doen.

Ik heb bij sidn gevraagd hoe ik mijn domein over kan zetten op mijn eigennaam en die zeggen dat ze dit niet kunnen doen.

Weet iemand wat mijn mogelijkheden zijn?

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

• 0
Ik heb bij sidn gevraagd hoe ik mijn domein over kan zetten op mijn eigennaam en die zeggen dat ze dit niet kunnen doen.

bevriezing

De SIDN moet dus de uitspraak tot faillietverklaring ontvangen, en daarna van de curator schriftelijke instructie krijgen de bevriezing op te heffen, zou je zeggen.

Twee keer klikken vanaf de homepage, trouwens.

• 0

Aan wie heb je de laatste twee jaar je rekeningen betaald? Die partij -zou- je moeten kunnen helpen. En anders inderdaad proberen in te loggen in dat klantensysteem uit de link hierboven.

Ruby on Rails fanaat

• 0

Verdorie, ook vandaag net een vergelijkbaar geval..

Ik ben nooit gewaarschuwd en dacht dat tot Oktober 2010 domeinnaam betaald was.

Misschien heeft iemand een advies. Ik kreeg hetvolgende bericht van de provider n.a.v. vragen waarom mijn domein niet meer werkt (zijn dit maffia afpersings praktijken???):

---------------------------------

Hi,

The domain xxxxxxxxxxxxx expired on 10/28/2009 and has past the 29 day grace period and is now in Redemption.

Although there are no guaranteed grace periods, we currently provide a 29-day grace period during which time you can renew your domain at your regular rate. As your domain is beyond this grace period, it is now in Redemption and there is a $250 fee to recover the domain, plus the renewal year.

This domain is currently managed by one of our customers through their account with eNom. Should you have any questions or need to make changes to your domain, please contact the Account Holder directly as we are unable to assist with management of domains in their account.

I have included the Account Holder's information below for your reference:

Organization: ActiveHost.com

Site link: https://www.activehost.com/services/domain-renewal.aspx

Name: Corporation, ActiveHost

Address: 22 North College Street

Schenectady, NY 12305

US

Phone: +1.5183722842

Fax: +1.5183725349

Email: enom@activehost.com

-----------------------------------------

Is dit normaal ? Ik krijg er een raar gevoel van in mijn onderbuik.....

Sorry voor de inbreuk op dit draadje, maar het sloot zo aan bij hetgeen de TS is overkomen

• 0

Over de hoogte van het bedrag kan ik weinig zeggen. Ik betaal voor het terughalen van een .net domein volgens mij ongeveer 100 euro, maar dat kan per registrar verschillen. De internationale TLDs kennen geen quarantaineperiode, meen ik, maar je ziet erg vaak dat een registrar verlopen domeinen een bepaalde tijd vasthoudt om verkeer te scheppen of evt. te verkopen. Zo'n grace period is ook gebruikelijk. Ik zou wel even goed nagaan of je had kunnen verwachten en voorkomen dat hij in redemption zou vallen. Heb je geen waarschuwingsmail ontvangen?

Ruby on Rails fanaat

• 0

Over de hoogte van het bedrag kan ik weinig zeggen. Ik betaal voor het terughalen van een .net domein volgens mij ongeveer 100 euro, maar dat kan per registrar verschillen. De internationale TLDs kennen geen quarantaineperiode, meen ik, maar je ziet erg vaak dat een registrar verlopen domeinen een bepaalde tijd vasthoudt om verkeer te scheppen of evt. te verkopen. Zo'n grace period is ook gebruikelijk. Ik zou wel even goed nagaan of je had kunnen verwachten en voorkomen dat hij in redemption zou vallen. Heb je geen waarschuwingsmail ontvangen?

Helaas geen email ontvangen, de website ging op zwart en de email deed het niet meer. Dwz. omdat ik een eigen hosting pakket heb waar al mijn domeinnamen op staan, kon ik wel blijven zenden maar ik merkte dat ik geen email meer terug kreeg. Hierdoor ben ik er eigelijk achter gekomen...

Prodisplay - Ja, was de orginele provider.

Ik vind het ook een vies spelletje helaas.. ik ben ook niet bereid 250usd te betalen en hier mee in te gaan. Het is wel HEEL erg slechte klantenservice is mijn gedachte...

• 0

Heb je de domeinnaam bij je hostingprovider aangevraagd en heeft die het voor je geregeld, of heb je de domeinnaam bij een andere partij aangevraagd? De hostingprovider hoeft niet dezelfde partij te zijn. Indien je het bij de hostingprovider hebt aangevraagd dan mag je er volgens mij wel van uit gaan dat die ook zorgt voor de verlenging van het domein.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar