de naam van mijn bedrijf is al geregistreet als domein (url). Nu heb ik de volgende vraag. Hoe krijg ik dat verandert?
Als ik mijn handelsnaam registreer in het merken recht register heb ik dan ook rechten op het domein? Ik sta natuurlijk al een tijd geregisteert bij KVK maar ik heb begrepen dat dat niet zo veel betekent.
Het is erg vervelent vooral omdat deze precies zegt te doen wat mijn bedrijf doet maar wel in een andere stad.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rallen
Rallen
Ik zit met het volgende:
de naam van mijn bedrijf is al geregistreet als domein (url). Nu heb ik de volgende vraag. Hoe krijg ik dat verandert?
Als ik mijn handelsnaam registreer in het merken recht register heb ik dan ook rechten op het domein? Ik sta natuurlijk al een tijd geregisteert bij KVK maar ik heb begrepen dat dat niet zo veel betekent.
Het is erg vervelent vooral omdat deze precies zegt te doen wat mijn bedrijf doet maar wel in een andere stad.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24799-website-domain-al-bezet-met-mijn-naam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag