ongeveer 6 maanden geleden ben ik met mijn fysiotherapiepraktijk verhuisd naar een ander pand. Nog steeds komt echter zo nu en dan post (waarvan de verzender kennelijk het adres niet heeft aangepast) op het oude adres aan. Eén keer in de week haal ik dit netjes op bij deze oude (huisartsen)praktijk. Het blijkt nu dat mijn oude verhuurder (huisarts) dit kennelijk lastig vindt, hij gooit nu alle post weg en weigert (waarom weet ik niet) mijn post te bewaren.
Zijn er juridische mogelijkheden om hem als ex-verhuurder te verplichten post te bewaren dan wel door te sturen/retour te zenden....?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henkert
Henkert
Beste lezer,
ongeveer 6 maanden geleden ben ik met mijn fysiotherapiepraktijk verhuisd naar een ander pand. Nog steeds komt echter zo nu en dan post (waarvan de verzender kennelijk het adres niet heeft aangepast) op het oude adres aan. Eén keer in de week haal ik dit netjes op bij deze oude (huisartsen)praktijk. Het blijkt nu dat mijn oude verhuurder (huisarts) dit kennelijk lastig vindt, hij gooit nu alle post weg en weigert (waarom weet ik niet) mijn post te bewaren.
Zijn er juridische mogelijkheden om hem als ex-verhuurder te verplichten post te bewaren dan wel door te sturen/retour te zenden....?
BVD voor uw reactie.
Henk.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24889-is-ex-verhuurder-juridisch-verplicht-post-te-bewarenretour-te-zenden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag