Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van de nieuwe site?

Geplaatst:

zrski

De nieuwe site is live, hij is gemaakt door de jongens van Paragin.

Wat vinden jullie er van en wat zien jullie graag anders? Laat hier je feedback achter en we doen er alles aan om de gewenste verbeteringen door te voeren.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Featured Replies

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Hehe, het contrast is idd niet zo groot misschien... maar een beter scherm voor je laptop is ook een idee? :p

Geplaatst:

Alef Arendsen

Beter scherm voor de laptop is niet mogelijk, heb onder een hoek van 80 graden nog steeds zicht, zit het beste scherm op wat je bij een Dell kunt krijgen...

Kleurcontrasten op een tft scherm zijn altijd wat minder

Geplaatst:

Nils de Witte

OK, ik zit achter een CRT en de links zijn wel te onderscheiden, maar springen er niet echt uit. We kunnen toch proberen of een andere kleur beter bevalt?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Komen bij mij inderdaad ook niet scherp over. Een wat meer kleur met contrast?

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Komt eraan, met de overige updates komt dat in één keer online. Stay tuned :)

Geplaatst:

GuiCli

Wat links betreft:

Als ik op een link klik in de links pagina, dan wordt die netjes in een nieuwe venster geopend. Echter als ik op een link klik in de “link hoek” op de website (dwz onder Direct zoeken en boven Partners) dan word ik gelijk uit higherlevel gezet, omdat de link in hetzelfde venster komt. En ik kan niet zonder HL !

Dit is echt maar een kleinigheidje hoor. Verder prima site.

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

• 10 months later...
Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Mij lijkt het wel makkelijk om meer onderwerpen te kunnen zien op de startpagina. Dan hoef je niet het forum door te spitten voor actuele berichten. Nu staan er 10, mij lijkt 20 beter.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.