Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
Hallo,
op dit moment verkoop ik online sieraden. bladgoud/zilver belegd met strass/swarovski ed. blingbling sieraden
voor een prijs die de meeste mensen kunnen betalen zeg maar. Dit is leuk maar nog geen big business.
Nu heeft een NL groothandel mij benadert of ik echte gouden/diamanten sieraden wil verkopen (dropship) via mijn
website. Dit klinkt erg interessant, omdat ik altijd al voornemens was ook echt goud te gaan verkopen.
Ik wil zoveel mogelijk doelgroep aan kunnen spreken, alleen wil ik de 'echte' sieraden op een nieuwe shop zetten
gezien dit een ander product/doelgroep/optimalisatie betreft.
Ik heb een deel inkoop catalogus ontvangen met de inkoop/adviesprijs en de marge etc. Dat ziet er wel goed uit
geloof ik (ben geen sales/inkoop expert en ook niet op het gebied van gouden sieraden)
Ik zie dit als een goede kans om nieuwe producten met meer marge te gaan verkopen en dus te groeien
en meer te verdienen.
Vandaar dat ik wil vragen of jullie tips hebben waar ik op moet letten.
Ik als online sieradenshop die echte gouden/diamanten sieraden wil gaan verkopen.
Wat zijn valkuilen, waar kan ik de mist in gaan, wat moet ik zeker wel/niet doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25140-voorheen-goedkopere-sieraden-verkocht-nu-dropshipping-met-dure-producten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag