Ik wil stoppen met mijn magento winkel. Bij elke update komen er steeds weer heel problemen bij.
Voor mij heeft magento tot nu toe alleen maar ellende gekost:
Te langzaam (dus dure hosting genomen)
Moeilijke layout en omslachtige layout (dus elke simpele aanpassing kost je een hoop geld)
Laatse update 1.4. zorgt voor heel veel problemen in je oude template.
Er is weinig goede support te vinden, wat natuurlijk wel vaker het geval is bij gratis dingen.
Het aantal problemen weegt voor mij niet meer op tegen de vele mogelijkheden.
Inmiddels heeft mij webwinkel zowel in de admin als de gewone winkel zoveel fouten dat hij niet meer werkbaar is. Ik ga nu een backup terug zetten (Wat bij magento geen lolletje is door de grote hoeveelheid bestanden) in de hoop dat alles dan weer werkt.
Nu komt voor mij de vraag welke webshop kan ik nemen met de volgende wensen:
Makkelijkere layout (zodat ikz elf dingen kan aanpassen)
Snelle shop
De mogelijkheid om artikelen te koppelen
producten vergelijken
De mogelijkheid om keuzes te kunnen maken bij een artikel (bijvoorbeeld kleur of formaat)
De mogelijkheid om mijn magento database om te zetten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik wil stoppen met mijn magento winkel. Bij elke update komen er steeds weer heel problemen bij.
Voor mij heeft magento tot nu toe alleen maar ellende gekost:
Te langzaam (dus dure hosting genomen)
Moeilijke layout en omslachtige layout (dus elke simpele aanpassing kost je een hoop geld)
Laatse update 1.4. zorgt voor heel veel problemen in je oude template.
Er is weinig goede support te vinden, wat natuurlijk wel vaker het geval is bij gratis dingen.
Het aantal problemen weegt voor mij niet meer op tegen de vele mogelijkheden.
Inmiddels heeft mij webwinkel zowel in de admin als de gewone winkel zoveel fouten dat hij niet meer werkbaar is. Ik ga nu een backup terug zetten (Wat bij magento geen lolletje is door de grote hoeveelheid bestanden) in de hoop dat alles dan weer werkt.
Nu komt voor mij de vraag welke webshop kan ik nemen met de volgende wensen:
Makkelijkere layout (zodat ikz elf dingen kan aanpassen)
Snelle shop
De mogelijkheid om artikelen te koppelen
producten vergelijken
De mogelijkheid om keuzes te kunnen maken bij een artikel (bijvoorbeeld kleur of formaat)
De mogelijkheid om mijn magento database om te zetten.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
63 antwoorden op deze vraag