Ik heb veel succesvolle ondernemers over zichzelf horen zeggen dat ze eigenlijk heel lui zijn en dat hun onderneming een zoektocht was naar een zo slim mogelijke manier om veel geld te verdienen. (Daar waren ze dan wel jarenlang naar op zoek, wat een succesvolle onderneming tot gevolg had, maar volgens mij werkten ze er niet minder om?)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Ik heb veel succesvolle ondernemers over zichzelf horen zeggen dat ze eigenlijk heel lui zijn en dat hun onderneming een zoektocht was naar een zo slim mogelijke manier om veel geld te verdienen. (Daar waren ze dan wel jarenlang naar op zoek, wat een succesvolle onderneming tot gevolg had, maar volgens mij werkten ze er niet minder om?)
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Annedien
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2607-ondernemers-lui/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag