Net als velen doorzie ik ook moeilijk de wirwar aan websiteontwikkelaars en hostingbedrijfjes. Nu kwam ik op een ondernemersbeurs in maart een bedrijfje tegen dat een kant en klaar concept aanbiedt met onder meer een CMS-systeem en dat ook nog voor je host. Het mooie van dit concept is volgens hen dat je er vanuit je eigen huis of eigen kantoor zelf tekstpagina's en foto's aan toe kunt voegen en niet van hen afhankelijk bent. Ook de indeling kun je zelf wijzigen. Het concept is van hen, maar jij hebt alle vrijheid het zelf in te vullen. Een te bekijken instructiefilmpje maakt deel uit van de site. www.webze.nl
Mijn vragen:
Willen de kenners in deze rubriek eens kritisch kijken naar het concept en hun visie daarop geven.
Biedt dit concept in alle opzichten voldoende (basis-) mogelijkheden voor een startende ondernemer die hooguit 25 produkten wil verkopen?
Wat zijn de duidelijke pluspunten van het concept?
Zijn er essentiële elementen die eigenlijk missn?
Is dit een vorm van open source?
Wat zegt het CMS-systeem? (ik heb van sytemen nl geen verstand)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Trendwatcher
Trendwatcher
Net als velen doorzie ik ook moeilijk de wirwar aan websiteontwikkelaars en hostingbedrijfjes. Nu kwam ik op een ondernemersbeurs in maart een bedrijfje tegen dat een kant en klaar concept aanbiedt met onder meer een CMS-systeem en dat ook nog voor je host. Het mooie van dit concept is volgens hen dat je er vanuit je eigen huis of eigen kantoor zelf tekstpagina's en foto's aan toe kunt voegen en niet van hen afhankelijk bent. Ook de indeling kun je zelf wijzigen. Het concept is van hen, maar jij hebt alle vrijheid het zelf in te vullen. Een te bekijken instructiefilmpje maakt deel uit van de site. www.webze.nl
Mijn vragen:
Willen de kenners in deze rubriek eens kritisch kijken naar het concept en hun visie daarop geven.
Biedt dit concept in alle opzichten voldoende (basis-) mogelijkheden voor een startende ondernemer die hooguit 25 produkten wil verkopen?
Wat zijn de duidelijke pluspunten van het concept?
Zijn er essentiële elementen die eigenlijk missn?
Is dit een vorm van open source?
Wat zegt het CMS-systeem? (ik heb van sytemen nl geen verstand)
Alvast bedank voor jullie bijdrage!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26261-is-het-webze-concept-iets-voor-startende-ondernemers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag