Ik ben al enige tijd een fanatiek bezoeker van deze site
maar heb hier nog nooit een bericht achtergelaten
Dus
Aangezien dit mijn eerste bericht is zal ik mij even kort voorstellen
Mijn naam is Mark Knarren ik ben 34 jaar en sinds een paar jaartjes bezig met ondernemen
Ik woon helemaal in het zuiden des lands in Limburg
Ik heb een vriendin met wie ik al 16 jaar samen ben en ook twee dochters heb van 4 en 2 jaar oud
Ik richt mij voornamelijk op kleding en dan met name op de dameskleding
Ik bezit op papier een eenmans zaak
Ik heb helemaal in het begin toen ik net begon geluk gehad met mijn eerste inkoop
Ik had op internet een dame gevonden die overjarige jeans te koop aanbood voor een hele lage prijs
Zei had een container gekocht met daarin 20.000 stuks jeans en nog wat andere kleding
Ik heb eigenlijk mijn hele startkapitaal hier gelijk ingestoken en 3000 jeans van haar gekocht
Naar mijn idee kon ik hier nooit geld op verliezen
En dit klopte ook
Ik heb een aantal markten geboekt en de jeans vlogen als warme broodjes over mijn kraampje
In het begin stond ik alleen maar mijn vriendin heeft toch meerdere malen flink moeten bij springen
Al snel was ik door mijn jeans heen maar ondertussen had ik met het verdiende geld wel al een aardige voorraad andere kleding en aanverwante mode kunnen aanschaffen
Ik ben altijd wel blijven proberen om te achterhalen waar deze dame deze partij vandaan had gehaald (aangezien zei dit niet wou vertellen)
Mede door die zoektocht ben ik ook hier terecht gekomen en heb hier al vele bruikbare tips vandaan gehaald
Maar jullie voelen hem al aankomen denk ik
Waar kun je containers kopen met b.v. overjarige jeans / kleding
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
m-knarren
m-knarren
Beste
Ik ben al enige tijd een fanatiek bezoeker van deze site
maar heb hier nog nooit een bericht achtergelaten
Dus
Aangezien dit mijn eerste bericht is zal ik mij even kort voorstellen
Mijn naam is Mark Knarren ik ben 34 jaar en sinds een paar jaartjes bezig met ondernemen
Ik woon helemaal in het zuiden des lands in Limburg
Ik heb een vriendin met wie ik al 16 jaar samen ben en ook twee dochters heb van 4 en 2 jaar oud
Ik richt mij voornamelijk op kleding en dan met name op de dameskleding
Ik bezit op papier een eenmans zaak
Ik heb helemaal in het begin toen ik net begon geluk gehad met mijn eerste inkoop
Ik had op internet een dame gevonden die overjarige jeans te koop aanbood voor een hele lage prijs
Zei had een container gekocht met daarin 20.000 stuks jeans en nog wat andere kleding
Ik heb eigenlijk mijn hele startkapitaal hier gelijk ingestoken en 3000 jeans van haar gekocht
Naar mijn idee kon ik hier nooit geld op verliezen
En dit klopte ook
Ik heb een aantal markten geboekt en de jeans vlogen als warme broodjes over mijn kraampje
In het begin stond ik alleen maar mijn vriendin heeft toch meerdere malen flink moeten bij springen
Al snel was ik door mijn jeans heen maar ondertussen had ik met het verdiende geld wel al een aardige voorraad andere kleding en aanverwante mode kunnen aanschaffen
Ik ben altijd wel blijven proberen om te achterhalen waar deze dame deze partij vandaan had gehaald (aangezien zei dit niet wou vertellen)
Mede door die zoektocht ben ik ook hier terecht gekomen en heb hier al vele bruikbare tips vandaan gehaald
Maar jullie voelen hem al aankomen denk ik
Waar kun je containers kopen met b.v. overjarige jeans / kleding
Hoe is deze dame aan deze container gekomen
Mvg Mark
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26287-containers-overjarige-kleding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag