Ga naar inhoud

ticketing systemen - welke zijn goed?

Geplaatst:

gasssies

zijn er mensen hier met ervaring van bepaalde ticketing systemen?

 

Ik heb het dan over programma's als OTRS, trinicom, Cerberus, deskpro, etc.

 

Ik heb zelf ervaring met OTRS, maar daar wil ik graag vanaf stappen.

 

 

 

Bedankt,

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Het ligt er heel erg aan wat je wilt, welke kennis gebruikers hebben, wat de eisen zijn en of klanten inzicht moeten hebben in de tickets. Kortom een redelijk uitgebreide pakketselectie.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

gasssies

  • Auteur

klopt, ik heb al een heel pakket aan eisen opgesteld, maar vroeg me af of mensen hier bepaalde system sowieso kunnen aanraden. Het is voor een grote webshop..

Geplaatst:

Marco Spoor

Kayako is een heel uitgebreid systeem. Er staat een demo op hun website.
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

patrickspeijers

Gasssies, mijn bericht is verwijderd wegens spam. Ik mag hier geen commercieel bericht neerzetten. Het antwoord op je laatste vraag is "ja tegen betaling".

 

Voor een webshop zou je ook goed moeten letten op de wijze waarop een ticketingsysteem de salesfunnel kan ondersteunen en verbeteren.

 

Succes met je keuzeproces.

  • 2 months later...
Geplaatst:

Michel M.

Ik gebruik zelf osTicket als ticket systeem, deze heb ik wel enigzins aangepast voor mijn eigen behoefte. Ben er wel tevreden mee.

 

De website: http://osticket.com/.

Demo front-end: http://www.ostickethacks.com/demo/.

Demo back-end: http://www.ostickethacks.com/demo/scp/ met gebruikersnaam en wachtwoord = admin.

 

 

 

 

Wilt u snel en zonder grote investering uw website laten maken?

Ga naar Web4Starters.nl

  • 1 year later...
Geplaatst:

PimEffting

Zelf hebben we behoorlijk wat systemen gebruikt.

Ieder systeem heeft wel voor- en nadelen helaas.

 

Dus advies 1: ga lekker op zoek, uitproberen en onderzoeken

Advies 2: Tot nu toe ben ik het meest gelukkig met Kayako, hoewel dat nu behoorlijk duurder is geworden.

Geplaatst:

markusje

Een partner van mij heeft zo'n 8 helpdesk tools getest en gebruikt nu Sysaid

 

www.sysaid.com

Geplaatst:

seotube

Ik heb op mijn werk ook Osticket geïnstalleerd. Werkt perfect moet ik zeggen alsook kan je op het forum van osticket plugins verwerken in je code zodat je meer functionaliteiten hebt.

 

Een ander ticketsysteem dat ik kan aanraden maar best wel prijzig is het ticketsysteem van ManageEngine.

 

Het hangt erin feite allemaal af wat je er allemaal mee wil doen.

 

Succes met je keuze.

Geplaatst:

Ryan Kalkhoven

bedank vooral vooraf wat je er graag mee wil. Er zijn veel systemen te koop, maar allemaal met hun eigen insteek en technische snufjes.

 

Wij zelf gebruiken al flink wat jaren naar volle tevredenheid gebruik van het systeem van Kayako.

Deze kan ik je absoluut aanraden, maar nogmaals kijk goed naar wat je zelf nodig hebt. Niet alle systemen zijn flexibel genoeg om later een aanpassing te doen of om bijv. in een website of portal te integreren.

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.