• 0

Aangifteprogramma's IB-winst '06 & '07

Hallo iedereen,

 

Zou graag willen weten of er nog iemand de aangifteprogramma's IB-winst voor over 2006 en 2007 heeft van de Belastingdienst? Wil eigenlijk een aanvraag indienen bij de Belastingdienst om deze op de website beschikbaar te stellen, maar misschien heeft iemand deze nog bewaard?

 

Bedankt!

Dennis

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dag Dennis

 

Bedoel je te zeggen dat je in 06 en 07 ook een onderneming dreef, maar over die jaren nog geen aangifte hebt gedaan?

Houd dan wel rekening met boetes wegens te laat indienen van de aangifte.

 

Het is beter om even te bellen met 0800-0543. Ik zou niet zo snel weten of het progje van de fiscus nog bij iemand beschikbaar is en dat hij/zij dat kan mailen naar je zonder zijn eigen gegevens erin,

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Dank je voor je reactie.

 

Zelf had ik in '06 en '07 alleen ROW, maar ik help nu iemand die begreep uit 'alleen ondernemer voor de OB', dat er helemaal geen resultaten opgegeven hoefden te worden. Ik heb van iemand anders wel het programma voor IB-winst '08 en die werkt gewoon vanuit een lege aangifte, dus zonder overige gegevens van die onderneming/persoon.

 

Groeten,

Dennis

Link naar reactie
  • 0

Heb toevallig laatst van allerlei computers hier een goede geschiedenis gereconstrueerd van aangiftes en aangifteprogramma's.

 

Als je wilt, heb ik zelfs dat kreng PDF van 2004 ;D

 

En ook die van 2007. Mocht je die willen hebben, geef me een PMmetje

 

Groet,

Phoebe.

Link naar reactie
  • 0

Heel erg bedankt voor de juiste versie van de software, Phoebe!

 

Groeten,

Dennis

 

Twee jaar oude software met een update van na 1 april... Je moet maar net iemand vinden die 'm nog heeft... Mooi dat het gelukt is, succes met verder indienen van aangiftes! ;)

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.