Geplaatst: 20 mei 201015 j Paus-E 74 berichten 6 Trofeeën -3 Reputatie Gezien deze prachtige dag,21 mei, wil ik dit nummer niet onthouden... Enjoy! Terug op aarde.
Geplaatst: 20 mei 201015 j Zomaar iemand 4k berichten 8 Trofeeën 228 Reputatie Persoonlijk wortd ik altijd erg depressief avn dit soort muziek.
Geplaatst: 20 mei 201015 j R.I.P. | Peter Bonjernoor 8.7k berichten 8 Trofeeën 582 Reputatie Same here - binnen 2 seconden weer weggeklikt... IN MEMORIAM
Geplaatst: 21 mei 201015 j Gast Ik heb nog niet eens 1 seconden gekeken.. :'( Kan vandaag niet werken door dit liedje..
Geplaatst: 21 mei 201015 j ironny 922 berichten 8 Trofeeën 178 Reputatie mooi voorbeeld dat smaken verschillen ;D Maar t is zeer zeker wel een prachtige dag! www.bofatelefoondienst.nl
Geplaatst: 21 mei 201015 j Jon van Dorsten 60 berichten 3 Trofeeën 6 Reputatie Nee dank je niet mijn smaak, dan toch maar liever deze: http://www.youtube.com/watch?v=kGRdaRujDKg BOOKZO. Maakt verhuren makkelijk! Bookzo.nl
Geplaatst: 21 mei 201015 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Ik weet dat dit in Off-topic is geplaatst maar we gaan hier toch geen 'mijn leukste liedje is....' topic van maken? Daar zijn andere fora beter geschikt voor denk ik. ::) Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Geplaatst: 21 mei 201015 j Sheepdog 613 berichten 8 Trofeeën 57 Reputatie Als je jong bent wellicht minder deprimerend. Mijn spiegelbeeld verraad mijn leeftijd toch aardig... :'(
Geplaatst: 21 mei 201015 j Paus-E 74 berichten 6 Trofeeën -3 Reputatie Auteur @ Jasper, in kan me er wel in plaatsen... @Peter, sorry voor de overlast... @Brandon, is het zo erg? Ik ben overigens niet aansprakelijk voor eventuele schade... ;) @Ironny, God danke uwe dat dat zo mag zijn. ;) @Jon, U2 wie kent ze niet... Maar inderdaad, goed nummer... ;) @Frans, nee het is niet mijn leukste liedje hoor! Het was echter om mezelf te herinneren dat ook ik een dag/jaar ouder wordt/ben...En daarvoor vond ik dit nummer, gezien de 20 die erin voorkomt, een toepasselijk iets... @Astron, kop op! Ik zou willen dat ik al die wijsheid had...En tenslotte, vrouwen vallen voor kaal, heb ik begrepen... Terug op aarde.
Paus-E
Gezien deze prachtige dag,21 mei, wil ik dit nummer niet onthouden...
Enjoy!
Terug op aarde.