Een overzicht van alle dagaanbieders op één site. Sites als iBood, 1dayfly en onedayonly. Het concept van deze sites is zo populair dat het al 30+ keer gekopieerd is. www.daghit.nl probeert in één overzicht zoveel mogelijk dagaanbiedingen te tonen. Wanneer je dus een groter scherm hebt, zie je meer aanbiedingen! (test maar met ctrl +/-) Ook sorteren we de aanbieding op mate van populariteit zodat slechte aanbiedingen onderin getoond worden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Site bouwen + partnerprogramma's aanmelden + seo + online marketing
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Wij willen de koopjesjager helpen (wat ik zelf ook ben) door ipv dagelijks 30 sites te bezoeken, slechts op 1 site te hoeven kijken. In de toekomst willen we verschillende weergaves bieden, verschillende sorteeropties: voordeel, populariteit, prijs en resterende tijd.
Er komt nog een feature bij waardoor wij uniek zullen worden in onze soort, deze hou ik het liefst nog even geheim tot eind van deze maand.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een overzicht op één scherm, dat is ons doel! Snel even kijken, want je hebt niet elke dag een uur tijd om alle koopjes bij langs te gaan.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Negatief/positief maakt me niks uit. Alle feedback is meer dan welkom!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jayb0n
jayb0n
Omschrijving van je concept:
Een overzicht van alle dagaanbieders op één site. Sites als iBood, 1dayfly en onedayonly. Het concept van deze sites is zo populair dat het al 30+ keer gekopieerd is. www.daghit.nl probeert in één overzicht zoveel mogelijk dagaanbiedingen te tonen. Wanneer je dus een groter scherm hebt, zie je meer aanbiedingen! (test maar met ctrl +/-) Ook sorteren we de aanbieding op mate van populariteit zodat slechte aanbiedingen onderin getoond worden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Site bouwen + partnerprogramma's aanmelden + seo + online marketing
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Wij willen de koopjesjager helpen (wat ik zelf ook ben) door ipv dagelijks 30 sites te bezoeken, slechts op 1 site te hoeven kijken. In de toekomst willen we verschillende weergaves bieden, verschillende sorteeropties: voordeel, populariteit, prijs en resterende tijd.
Er komt nog een feature bij waardoor wij uniek zullen worden in onze soort, deze hou ik het liefst nog even geheim tot eind van deze maand.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een overzicht op één scherm, dat is ons doel! Snel even kijken, want je hebt niet elke dag een uur tijd om alle koopjes bij langs te gaan.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Negatief/positief maakt me niks uit. Alle feedback is meer dan welkom!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27057-dagaanbiedingen-overzicht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag