Odems en Christine over vissen, banken e.d. (Off-topic)

Aanbevolen berichten

Een goede hengel en een mooie stek kunnen echt wonderen verrichten. Als je geen visser bent kun je ook foto's gaan maken. Dat werkt ook goed ontspannend. Als je wat langer bezig bent kun je de lat steeds wat hoger neerleggen om je beelden te verbeteren. Ook dat is innoveren. ;)

Link naar reactie

Een goede hengel en een mooie stek kunnen echt wonderen verrichten.

 

Niet diervriendelijk. Ik ga altijd met een hengel zonder haakje aan de waterkant zitten. Dan heb ik de rust van de natuur, een doel - het kijken naar de dobberrende dobber - en geen stress als ik ineens een vis vang. Als mensen vragen of ik al wat gevangen heb, zeg ik dat de vangst precies volgens plan verloopt.

Link naar reactie

Ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik niet de indruk heb dat mijn bank mij nog aangenaam van dienst wil zijn. Waarschijnlijk hebben ze moeite met het feit dat hun bekleding zo is versleten, dat ze eerst mentie maken om te vervangen alvorens ze de "genieter" een nieuw kussentje willen verschaffen. Sleet en mot zijn nu de regelgevers. Eerder de "genieter" ontwijkend, dan hem ter wille te willen zijn. Een geflipte vestigingsdirecteur, gedegradeerd tot accountmanager, vertelt gaarne te willen luisteren naar jouw plannen en motivaties, maar blust al snel jouw enthousiasme met stoffige inzichten en bleke cijfers. De driedelige grijsheid koesterend als een pauw. Geen geest, geen spirit. En zeker geen inzicht en begrip. Nee, de bank staat solide op zijn vier vestigingspoten en dat fenomeen dient het heil van de mottenkolonie meer dan de motieven en initiatieven van de "genieter". Waarschijnlijk is het de bank liever dat hun genieters snel verzadigd in slaap soezen. Dat spaart extra activiteiten en kosten. Helaas ben ik niet zo van de mottenballen. Ik heb al eens het genoegen mogen beleven om 11 uur in een Boeing, in de mottenballenlucht van de vele Afrikaanse medereizigers te snuiven. Ik kan de lucht echt niet meer harden. Misschien wordt het dan eens tijd voor een mottenballenbombardement zo hier en daar..... Ik meende dat we van onze banken gebruik moesten maken, ten behoeve van onze activiteiten en inventiviteiten. Helaas, die banken zijn er dus om hun eigen mottenkolonie in stand te houden. En dat ook nog d.m.v. onze middelen. Ultieme meelifters zijn het.

Link naar reactie

Kijk. En hiermee is het bewijs geleverd dat Frans daadwerkelijk innoveert voor HL. Hij heeft geen enkele last van stoffigheid, laat staan van een stoffige zetel. Waarschijnlijk heeft hij referenties, die zijn bank in conditie houden..... ;)

Link naar reactie

Schiet mij maar lek.... :P

Mijn vrouw werkt bij een gerenomeerd bankenzitmeubelfabrikantspul (Montis) en mijn compagnon gaat ieder vrij uur belachelijk vroeg vissen, ik gooi dagelijks mijn hengeltje uit, maar hoe erg off-topic jullie zijn gegaan weet ik niet..... Goed dat Frans weer terug is van vakantie ! ;D

Link naar reactie

Lek? Nee, ik heb de bank niet zien lekken. Of bedoel je die zakken met sponsorgelden die naar buiten worden gedragen? Allemaal absolute noodzakelijkheid om het spul draaiend te houden.

Vandaar dat nieuwe banken zo duur zijn natuurlijk......

Link naar reactie

Ze hebben je dus letterlijk en figuurlijk van de bank afgeduwd? Mot en spint heeft het voorlopig nog wel voor het zeggen. Ook al mogen ze (op kosten van de "zitters") dure reclameteksten meevoeren op hun gevleugelte. Heb je nu in het buitenland een bank besteld?

Link naar reactie

Misschien tijd om zelf als ondernemers onder elkaar eens een echte solide ondernemersbank te bouwen? Ingedeeld in financieel brache-beheer en met puur en alleen op ondernemers gericht. Net zoiets als vroeger voor de boeren werd bedacht, maar vanuit de ondernemers zelf en ook met coöperatief karakter. Geen onnodig geld strooien aan sponsoring en ook geen vette premies en bonussen. Puur ter versoepeling van nationaal en internationaal betalingsverkeer voor ondernemers.

Link naar reactie

Goed idee. Met een stalen frame, en milieuvriendelijke stoffen bekleding die lang meegaat en motbestendig is.

 

Model Opoefiets dus. Misschien zou EZ daar ook een zinnig steentje aan bij kunnen dragen. Dat hoeft alles niet meer zo versnipperd te zijn en ook niet m meer over zoveel schijven te lopen.

Link naar reactie

Goed idee. Met een stalen frame, en milieuvriendelijke stoffen bekleding die lang meegaat en motbestendig is.

 

Model Opoefiets dus. Misschien zou EZ daar ook een zinnig steentje aan bij kunnen dragen. Dat hoeft alles niet meer zo versnipperd te zijn en ook niet m meer over zoveel schijven te lopen.

 

Wellicht domme vraag.. wat is EZ ?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.