Sinds een tijdje ben ik in het bezig van een twee aardig grote websites. Een website heeft zoon 17.000 bezoekers per/dag en de andere tegen de 7.000 bezoekers per/dag.
Om meer inkomsten te genereren wil ik de de mogelijkheid aanbieden om te adverteren op mijn website door middel van tekst links of banners.
Mijn vraag is waar ik in contact kan komen met mensen die hier naar opzoek zijn?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
freshcoat
freshcoat
Beste Lezer,
Sinds een tijdje ben ik in het bezig van een twee aardig grote websites. Een website heeft zoon 17.000 bezoekers per/dag en de andere tegen de 7.000 bezoekers per/dag.
Om meer inkomsten te genereren wil ik de de mogelijkheid aanbieden om te adverteren op mijn website door middel van tekst links of banners.
Mijn vraag is waar ik in contact kan komen met mensen die hier naar opzoek zijn?
Alvast bedankt!
Groet,
Nicky
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28392-opzoek-naar-adverteerders/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag