Hopelijk kan iemand me helpen met zijn of haar wijsheid.
Bij mijn huidige werkgever heb ik een tijdelijk contract van 6 maanden uitgezeten (nog 2 weken te gaan). Begin deze week heb ik gemeld niet de verlenging van het contract te accepteren, omdat ik een andere baan heb gevonden. Nu heb ik het bericht gekregen dat hij me wil houden aan de maand opzegtermijn en wil dat ik blijf werken tot eind oktober.
M'n werkgever heeft me eind augustus een getekende verlengingsbrief gegeven, maar deze heb ik niet ondertekend of ingeleverd. Mijn contract loopt van rechtswege af op 30 september. Nu staat er wel een module in mijn contract over stilzwijgend verlengen als er niet is getekend, maar daarvoor moet het volgens mij wel 'stil' zijn.
Klopt het dat hij me niet kan verplichten te blijven?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pieter_Post
Pieter_Post
Dag allen,
Hopelijk kan iemand me helpen met zijn of haar wijsheid.
Bij mijn huidige werkgever heb ik een tijdelijk contract van 6 maanden uitgezeten (nog 2 weken te gaan). Begin deze week heb ik gemeld niet de verlenging van het contract te accepteren, omdat ik een andere baan heb gevonden. Nu heb ik het bericht gekregen dat hij me wil houden aan de maand opzegtermijn en wil dat ik blijf werken tot eind oktober.
M'n werkgever heeft me eind augustus een getekende verlengingsbrief gegeven, maar deze heb ik niet ondertekend of ingeleverd. Mijn contract loopt van rechtswege af op 30 september. Nu staat er wel een module in mijn contract over stilzwijgend verlengen als er niet is getekend, maar daarvoor moet het volgens mij wel 'stil' zijn.
Klopt het dat hij me niet kan verplichten te blijven?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28450-opzegtermijn-einde-tijdelijk-contract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag