• 0

Opdrachten via Higherlevel

Aanbevolen berichten

  • 0
geplaatst op: Vandaag om 13:58:45

Ik vind het vreemd om te lezen, dat er gedacht wordt dat ik een nemer ben. Dat terwijl ik bekend sta als gever en dat ook ben.

 

Volgens mij begrijp je mij of anderen verkeerd. Op basis van je aanwezigheid tot dusverre op HL kan IMHO niemand beoordelen of je haler, nemer of wat dan ook bent. Dit geheel los van de vraag overigens of iemand anders daar uberhaupt over zou mogen of moeten oordelen. De opmerkingen over halers zijn ook zeker niet persoonlijk bedoeld.

 

Mijn eerste vraag hier, die overgens objectief bedoeld was, was niet bedoelt als: hoe kan ik hier opdrachten vandaan halen. Ik was gewoon nieuwsgierig en daar kwam mijn vraag vandaan.

Het is ook een heel interessante vraag, vandaar dat ik er tijd en energie ingestoken heb om zo duidelijk en volledig mogelijk te reageren. Maar tot aan deze reactie was het mij nog niet geheel duidelijk wat je intentie met de vraag precies was, vooral ook toen je ging refereren aan andere fora. Nu is het mij wel duidelijk ;)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Nobert,

 

Bedankt voor je schrijven.

 

Ik had niet gedacht dat dit allemaal achter mijn vraag vandaan zou komen, maar op deze manier leer ik jullie wat kennen en jullie mij.

 

Door over de forums te beginnen wilde ik duidelijk maken, dat ik al lange tijd op forums aanwezig ben en daar info deel. En dat daaruit ook opdrachten kunnen ontstaan. Daar schrijven anderen hier op het forum ook over en daar is niets mis mee. Het is een manier van jezelf verkopen, maar dan op een sociale manier. Zo zie ik het.

 

Alleen op forums aanwezig zijn om opdrachten te halen, werkt voor niemand. Want we leven momenteel in een gun maatschappij. Mag je iemand niet, dan zal je die ook niet een opdracht geven/gunnen.

 

Dat geldt niet alleen op forums, maar ook bij Open Coffees. Ik ben een v.d. managers van de Open Coffee Leeuwarden. Daar stel ik nieuwe mensen aan elkaar voor en koppel ik mensen, waarvan ik denk dat die wat aan elkaar kunnen hebben.

Hieruit ontstaan vriendschappen, samenwerkingsverbanden en opdrachten (voor mij, maar ook voor anderen)

 

Groeten van Hetty

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Wigbolt,

 

Ik had het al gezien en Romano vroeg ook al of ik ging (via Twitter), maar op deze dag heb ik andere afspraken staan.

 

Zijn er mensen op dit forum, die in Leeuwarden of omgeving wonen?

 

Die zou ik tijdens een Open Coffee kunnen treffen of bij een andere bijeenkomst.

 

Groeten van Hetty

Link naar reactie
  • 0

Hoewel ik niet echt iets toe te voegen heb aan deze inmiddels erg lange (maar wel leuke) topic toch ook een bericht mijnerzijds:

 

Als ik objectief kijk kom ik tot het volgende (voorzover ik objectief naar mezelf kan kijken): op dit moment kom ik vooral halen. (zowel in eigen topics, maar vooral in topics van anderen als meelezer)

 

Waarom? Omdat ik denk dat anderen vaak een beter of vollediger antwoord kunnen geven dan ik, dan kan ik beter niet reageren.

 

Overigens.. van de andere kant ben ik ook weer niet alleen haler, want ik heb een groot aantal mensen via HL opdrachten (of diensten) gegund, of met mensen contact daarover gehad maar dat het toch niet tot een opdracht gekomen was omdat het (in dat stadium) niet nuttig leek.

Onder andere:

- overname adviseur

- verzekeringen

- web development

- telefoonoplossing

 

En bovenal heb ik een enorme waardering voor HL: mijn bedrijf had er nu niet zo uitgezien als ik HL (en de contacten via HL) niet had.

 

Ik verwacht absoluut geen opdrachten uit HL te krijgen en dat hoeft ook helemaal niet, HL is voor de proces kant van mijn bedrijf, de inhoud en het scoren van opdrachten heb ik een ander netwerk voor.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
  • 0
Zijn er mensen op dit forum, die in Leeuwarden of omgeving wonen?

Ken je de WieWatWaar- tab van dit forum al? Staat tussen de tabs connecties en Video's

 

Die zou ik tijdens een Open Coffee kunnen treffen

...of die kans vergroten door de eerstvolgende Open Coffee bijeenkomst als evenement aan te kondigen op de Higherlevel-agenda

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Goede tips, Norbert!

 

Ik had het al gezien..., maar op deze dag heb ik andere afspraken staan.

 

Een fijne zondag dan maar in Leeuwarden en succes met de verplichtingen over ruim een maand. Deze kans krijg je gemiddeld maar één of twee keer per jaar... ik heb mijn afspraken rond de HL-meeting omgeboekt en sta inmiddels ingeschreven.

 

Met vriendelijke groet,

 

Wigbolt

Link naar reactie
  • 0

Niet gekregen,wel vergeven. Ik ben wel van de gun factor. Tot nu toe pakt dat TOP uit. En geloof me, de opdracht die hij heeft aangenomen is er nou geen een waar je elke dag vrolijk van wordt..:)

 

Het lijkt me super als er veel meer ondernemers hier elkaar ondersteunen in het vergeven van opdrachten. Misschien gebeurd het al vaker dan ik denk/zie.

 

Danny

 

 

 

Ik zit inmiddels over de tweehonderd via HL. Van eenmalig advies tot vaste klanten.

 

 

Hoewel mijn deelname aan fora als HL vooral is omdat ik het leuk vind met anderen mee te denken en te sparren, komen er ook wel nieuwe zaken naar mij toe via HL.

 

Ben bijna 2 jaar lid, maar heb na 241 posts nog geen betaalde opdrachten gekregen via HL. Wel redelijk veel reuzen :)

Ik had ook geen hoge verwachtingen, want waarom betaald advies vragen als je op HL gratis antwoord krijgt?

 

Ik ben wellicht in de bevoorrechte situatie, dat ik een cliënt via HL kreeg terwijl ik nog nooit van HL gehoord had.

In een topic van een paar jaar geleden over slechte loonadministratiekantoren had een cliënt van ons onze naam genoemd, zonder dat wij daar van wisten. (Hij had ons aangeraden als goed kantoor, jawel toch nog een tevreden klant.)

Een bedrijf hier in Capelle was gaan Googlen op goed loonadministratiekantoor o.i.d. en was op de betreffende topic van HL terecht gekomen en had onze site daarna opgezocht.

Ben sinds een jaartje min of meer actief op HL en heb inmiddels 3 cliënten via HL gekregen. Zijn alle 3 via zoekopdrachten op HL terecht gekomen en daarna weer bij ons. Het waren dus geen actieve HL-leden.

 

 

Als je een product of dienst hebt waar ondernemers om zitten te springen kun je opdrachten krijgen via Higherlevel. Maar dan zul je eerst veel tijd en moeite moeten investeren in het geven van kwalitatief hoogwaardige antwoorden. Joost is daar wel het meest sprekende voorbeeld van. Bijna 9.000 berichten, inhoudelijk sterke adviezen, dagelijks aanwezig op HL en heel genereus in het delen van zijn kennis. Dat wekt vertrouwen en dat vertrouwen zorgt er dan uiteindelijk voor dat iemand jou de klus gunt.....

 

Ik denk dat het voor bovenstaande soorten (gratis) adviesen ook de laagdrempeligheid is. Je hoeft (zoals gebruikelijk) eerst een afspraak te maken. Je krijgt (of hebt kans) op dirtect een professioneel antwoord.

 

Persoonlijk zou ik best willen betalen voor zo'n advies (en ik denk meer mensen/ondernemers) , maar dan graag niet via de gebruikelijke "offerte cultuur".

 

Ik denk ook dat je hier best een aardige cent mee kunt verdienen (als collectief - niet als 1 persoon)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.