Seo houdt kort in dat ik bedrijven op bepaalde trefwoorden in google kan krijgen op pagina 1. Zij krijgen dan meer bezoekers en hierdoor meer inkomsten.
Nu is mijn vraag:
Wat is mijn beste optie:
Er zijn grote bedrijven die op zoek zijn naar een Seo-er als ik.
Wat zijn de voor en nadelen voor het bedrijf en voor mij als ik:
1. Als werknemer voor het bedrijf ga werken
2.Als zzper voor dat bedrijf gaat werken
3. Als het bedrijf mij inhuurt als eenmanszaak. (mag ik dan ook onder contract staan bij andere bedrijven?)
Hoe zit het qua inkomen, welke optie zou het meest kunnen verdienen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mitdrissia
mitdrissia
Geachte Higherlevel-leden,
ik zit met een vraag waar ik niet uit kan komen.
Ik ben bezig met het starten van een seo-bedrijf.
Seo houdt kort in dat ik bedrijven op bepaalde trefwoorden in google kan krijgen op pagina 1. Zij krijgen dan meer bezoekers en hierdoor meer inkomsten.
Nu is mijn vraag:
Wat is mijn beste optie:
Er zijn grote bedrijven die op zoek zijn naar een Seo-er als ik.
Wat zijn de voor en nadelen voor het bedrijf en voor mij als ik:
1. Als werknemer voor het bedrijf ga werken
2.Als zzper voor dat bedrijf gaat werken
3. Als het bedrijf mij inhuurt als eenmanszaak. (mag ik dan ook onder contract staan bij andere bedrijven?)
Hoe zit het qua inkomen, welke optie zou het meest kunnen verdienen?
Welke optie is voor mij het beste?
bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29218-werken-als-zzperwerknemer-of-als-bedrijf-ingehuurd-worden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag