Ik bezit 1/3 aandeel in bv. Heb zwart op wit afspraak mbt overdracht. Alleen gebeurt niets meer. zaken liggen bij notaris maar er volgt helemaal niets meer. Denk ook dat bv meer waard is dan gecommuniceerd maar dat is vers 2. Cijfers 2009 zijn gedeponeerd bij KVK zonder mijn goedkeur / handtekening (?)
Ik wil zsm uit deze `mickey mouse` bv.
DJ luc als even benaderd via PM maar die kon mij persoonlijk helaas niet verder helpen. Ondanks alle goede bedoelingen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ik ben hier net
Ik ben hier net
Ik bezit 1/3 aandeel in bv. Heb zwart op wit afspraak mbt overdracht. Alleen gebeurt niets meer. zaken liggen bij notaris maar er volgt helemaal niets meer. Denk ook dat bv meer waard is dan gecommuniceerd maar dat is vers 2. Cijfers 2009 zijn gedeponeerd bij KVK zonder mijn goedkeur / handtekening (?)
Ik wil zsm uit deze `mickey mouse` bv.
DJ luc als even benaderd via PM maar die kon mij persoonlijk helaas niet verder helpen. Ondanks alle goede bedoelingen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29280-aandelenoverdracht-wil-niet-vlotten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag