Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frans Sijtsma
Er zijn ondernemers die vaste uurtarieven hanteren. Of een vaste prijs per artikel. Naast een jaarlijkse verhoging met het inflatiepercentage gebeurt er vrij weinig.
Dat biedt je rust, helderheid voor je klanten, transparantie en dus vertrouwen.
Aan de andere kant zijn er ondernemers die per offerte het onderste uit de kan te krijgen. Komt de klant dom over of weet je dat je de enige aanbieder bent, dan gooi je gerust 20% bovenop je uurtarief. Wellicht nog wel meer. Soms wel 100%
Ik ben wel benieuwd hoe het bij jullie zit. Hoe bepaal je je prijsbeleid. Wijk je daarvan af, en zo ja, wanneer.
Wat zijn je (morele?) grenzen bij de offertes die je maakt.
Baal je als je een order krijgt omdat je 40% goedkoper bent en denk je: Shit, had ik toch 25% hoger moeten gaan zitten, dan had ik de order ook gehad?
Frans
Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic