Ga naar inhoud

Standaart contract voor bedrijfsruimte?

Geplaatst:

Geband account

Ik heb laatst een pand/terrein gehuurd van in totaal 800 m2 oppervlakte. De buitenkant (Terrein , 350 m2 oppervlakte) wil ik een gedeelte van doorverhuren voor heel goedkoop.

Ik heb een standaart bedrijfsruimte/terrein contract nodig. Waar kan ik die vinden? Ik heb een beetje gezocht op google en higherlevel maar heb niets kunnen vinden.

Morgen komt er een klant/huurder langs om de terrein te bekijken. Die gene had er wel interesse in dus ik wil alvast een contract hebben klaarstaan voor het geval dat.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Heb je zelf al even gezocht op standaard overeenkomsten op Google o.i.d?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

StevenK

Zoeken op 'standaard' werkt vast een stuk beter. Je komt dan ongetwijfeld uit de bij de ROZ (www.roz.nl) waar je de modellen vindt die zeer veel gebruikt worden.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Geband account

• Auteur

Die had ik nou nodig. Bedankt voor de info. Eerst kijken of ik rond kan komen met de gene die waarschijnlijk morgen langsgaat komen. Dan zal ik die bestanden downloaden en uitprinten en zelf een paar wijzigingen aan brengen.

Thx :)

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Geplaatst:

Bazzio

vergeet ook niet je eigen contract te checken of je wel mag onderverhuren.

"zoek het maar uit"

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.