DragonsDen a.s,. zondag op RTL 7

Aanbevolen berichten

Aanstaande zondagmiddag 12 december om 12.50 uur is er weer een aflevering van de Engelse Dragon's Den op RTL7 . Gelukkig dat RTL 7 deze goede BBC serie heeft aangekocht. De vorige uitzending had alleen een kandidaat, die op alle metro stations in Londen paraplu-automaten wilde neer zetten, succes. Vooral dat hij op zijn automaten bij de ingang en uitgang van de stations reclameruimte ging aanbieden was volgens de investeerders een goede zakelijke ingeving.

 

Paul

Link naar reactie

Afgelopen zondag was weer erg interessant en entertaining:

voor het eerst kwam er een duo terug om weer te proberen geld op te halen.

De eerste keer dat ze er waren heb ik ook gezien: ze hebben hun kans de eerste keer gemist en verloren sindsdien veel momentum. Het product is verder ontwikkeld, maar inmiddels is er een concurrent. Het was een beetje tragisch, want het idee is goed.

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie

Ja...

 

In totaal zijn er 8 seizoenen. Op de website zijn alle seizoenen te zien tot en met seizoen 8, aflevering 3. Als je de laatste afleveringen van seizoen 8 wilt zien, kun je die van piratebay downloaden. Tips voor piratebay: bbc horizon, michael palin, en jouw favoriete films. Andere site voor documentaires is mvgroup.org.

 

Op de Nederlandse zender is nu seizoen 1 te zien.

 

De Amerikaanse versie heet Shark Tank. Ik heb de Nederlandse versie helemaal gemist, ik zou het wel leuk vinden als iemand me er op kon wijzen waar deze terug te zien is.

Link naar reactie

Voor de liefhebbers van Dragon's Den, Shark Tank is net met zijn tweede seizoen begonnen. Niet op de Nederlandse televisie maar met het programmaatje "uTorrent" en thepiratebay.org haal je ze zo binnen. De Nederlandse serie was drie keer niks maar ik vind deze even goed als de Engelse.

 

John,

 

 

 

"Here's how I think of my money: like soldiers. I send them out into war every day, and I want them to take prisoners so when they come home there is more of them. In your army, every soldier dies that you send out every day. Stop this madness!"

 

Kevin O'Leary

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.