ik ben sinds september mijn eigen bedrijf begonnen en heb daarbij een emailaccount bij gmail aangemaakt.

sinds 4 weken heb ik problemen met gmail doordat ik elke keer mijn account niet in kan.

als je een gmail account niet in kunt dan moet je een standaard formulier van gmail invullen en verzenden en dan herstellen ze het emailaccount zodat je de account weer in kunt. dat is 2 keer gelukt maar nu de 3e keer dus niet.

ik kan nu sinds 2 december mijn emailaccount van gmail niet meer in en stuur ze elke dat standaard formulier ingevuld en al en ik krijg alleen een bevestiging dat ze het ontvangen hebben en dat het binnen 24 uur hersteld is, nou niet dus. ik verlies hier veel klanten en dus ook veel inkomsten door. maar gmail is NIET op een andere manier te bereiken als met dat formulier.

Wie kan mijn aub zo spoedig mogelijk advies en raad geven over wat ik kan en moet doen?????

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29755-problemen-met-emailaccount/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Zolang je geen betaalde Apps gebruikt heb je geen rechten volgens de voorwaarden in vrijwel alle gevallen. Je kan overwegen om Google apps te gaan gebruiken of om een hostingaccount te nemen bij een provider. Je kan ook gewoon je domein apart registreren en dat aan apps koppelen, vanalles is mogelijk.

Je gmail issues komen me overigens niet bekend voor en zie nogal wat van die accounts langskomen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0

Bedrijven met een Gmail/hotmail/yahoo/zonnet/home adres, wat onprofessioneel.

Spendeer een paar 10tjes per jaar bij een hoster die je dan wel kan helpen ipv een formulier invullen en maar afwachten.

Gmail kun je prima met een professioneel adres via Google Apps gebruiken, zowel gratis als betaald. Gmail is dan niet meer dan het programma waarmee je je mail leest. En dat werkt doorgaans stukken beter dan Outlook of welke andere e-mail software dan ook.

Wat ik persoonlijk een beetje (erg) onprofessioneel vind is dat je tot 3 keer aan toe je wachtwoord vergeet. Of was er een andere reden dat je niet bij het account kon?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar