Ik ben van plan om 2dagen in de week bij te scholen. Volgens de studie gids zijn de school kosten ook belasting aftrekbaar en voor werkgevers tegen zeer geringe kosten.
Ik heb een eigen horeca zaak, alleen de opleiding die ik ga volgen is interieurdesigner(binnenhuis architectuur). Is het mogelijk om toch bij de belasting aan te kloppen, want deze opledeiding heeft niets met mijn branche te maken al hoewel ik wel interieur in de horeca wil doen. De kosten zijn wel hoog om precies te zijn betaal ik even 6475 eurotjes en komt nog even 2250 eurotjes boeken geld bij kijken.
Is het mogelijk om geld terug te krijgen voor een opleiding wat buiten mijn branche valt?
Zo ja, hoeveel procent of een andere methode om het uit te rekenen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jack the Black
Jack the Black
Hallo Higherlevel leden,
Ik ben van plan om 2dagen in de week bij te scholen. Volgens de studie gids zijn de school kosten ook belasting aftrekbaar en voor werkgevers tegen zeer geringe kosten.
Ik heb een eigen horeca zaak, alleen de opleiding die ik ga volgen is interieurdesigner(binnenhuis architectuur). Is het mogelijk om toch bij de belasting aan te kloppen, want deze opledeiding heeft niets met mijn branche te maken al hoewel ik wel interieur in de horeca wil doen. De kosten zijn wel hoog om precies te zijn betaal ik even 6475 eurotjes en komt nog even 2250 eurotjes boeken geld bij kijken.
Is het mogelijk om geld terug te krijgen voor een opleiding wat buiten mijn branche valt?
Zo ja, hoeveel procent of een andere methode om het uit te rekenen?
Vriendelijke groet,
Yalcin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29845-belasting-terug-gave-voor-scholing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag