Ga naar inhoud
Geplaatst:

msteer

alhoewel ik van plan ben om vanuit huis te starten, toch eens informatie gewonnen over het lokale bedrijvencentrum www.rtc.nl. ze hebben daar nog een klein kantoor vrij van 20 m2 voor 379 euro per maand all-in ex BTW. dat betekent inclusief parkeren, vergaderruimtes, receptie, postbehandeling en telefoon bij afwezigheid. zonder enig verstand van facilitaire zaken lijkt mij dit een goeie deal. wat vinden jullie?

Featured Replies

Geplaatst:

Edward

RTC-IJmond heeft wel een aantal voorzieningen om starters te ondersteunen, dat biedt perspectief.

Ik ken geen voorbeelden boven het Noordzeekanaal, sorry.

succes.

Pim,

Ken je nog een goede en betaalbare locatie in Den Haag?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

BVIT.... :) http://www.bvit.net

Daar kan PIM je alles over vertellen....

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

paulmatthijs

ik zie dat bvit niet meer in utrecht zit? jammer...

Geplaatst:

Alef Arendsen

damn, doe dat in utrecht en ik kom er direct bij :)

een van de weinige fatsoenlijke dingen die ik tegenkom is bijna 190 euro per meter per jaar (www.vondelparc.nl), dat lijkt me haast niet op te brengen voor een starter.

Tsja, helaas, iets teveel Amsterdammers in dienst die het iets te fijn vinden om met de fiets naar hun werk te kunnen :-\

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.