Ik importeer af en toe (kleine) zendingen uit China. Omdat de zendingen weinig waarde vertegenwoordigen zijn mijn kosten voor betalingen (relatief gezien) enorm hoog. Hierdoor heb ik wel eens interessante aanbiedingen laten lopen.
Tot nu toe heb ik gebruik gemaakt van Western Union. Werkt goed maar wel enorm duur.
Ook Money Gram en L/C,D/A,D/P,T/T is mogelijk bij de meeste leveranciers.
Mijn vraag is er geen goedkopere manier om geregeld geld naar het buitenland over te maken? Misschien mis ik een mogelijkheid of zie ik iets over het hoofd.
Ik hoop op een tip!
Groeten Tomatito.
PS. Paypal is niet duur maar weinig fabrikanten bieden dit aan als betaalmiddel.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tomatito
tomatito
Hallo allemaal,
Ik importeer af en toe (kleine) zendingen uit China. Omdat de zendingen weinig waarde vertegenwoordigen zijn mijn kosten voor betalingen (relatief gezien) enorm hoog. Hierdoor heb ik wel eens interessante aanbiedingen laten lopen.
Tot nu toe heb ik gebruik gemaakt van Western Union. Werkt goed maar wel enorm duur.
Ook Money Gram en L/C,D/A,D/P,T/T is mogelijk bij de meeste leveranciers.
Mijn vraag is er geen goedkopere manier om geregeld geld naar het buitenland over te maken? Misschien mis ik een mogelijkheid of zie ik iets over het hoofd.
Ik hoop op een tip!
Groeten Tomatito.
PS. Paypal is niet duur maar weinig fabrikanten bieden dit aan als betaalmiddel.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30247-betalingen-naar-het-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag