Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wrwp
Beste Ondernemers,
ik weet niet of ik in het juiste forum zit maar ik stel de vraag toch maar hier. Ik heb nu al een tijdje een eenmanszaak in internetdiensten. Nu wil ik een paar beginnende designers, en website-ontwikkelaars benaderen voor klusjes voor mij te doen als ik weer vol zit. Alleen ik wil niemand vast in dienst, dus ik wil dit gewoon op factuur betalen. Alleen ik heb ooit ergens gehoord dat je niet meer dan zoveel keer per jaar van iemands dienst gebruik mag maken. Dit omdat hij of zij dan voor je zou werken. Alleen als het nou goed loopt wil ik misschien wel vaker steeds vaker gebruik gaan maken van deze mensen. Wat kan ik het beste doen? Moet ik misschien een andere rechtsvorm kiezen?
Alvast bedankt!