Ga naar inhoud

Transport van Marokko naar Nederland

Geplaatst:

Navel

Ik heb een aantal vragen, allereert zou ik graag informatie willen over de kosten plaatje van een gekoelde 40 f container of 20 f container, van Marokko naar Antwerpen (het moet uit eindelijk naar Zuidholland in Nederland).

Ten tweede zou ik graag willen weten van jullie wat de beste optie is en wat de tijdsduur is dat de container Zuidholland bereikt ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

wilco u

Deze vraag kan je beter gelijk stellen aan een expediteurskantoor. Dan heb je ook gelijk antwoord.

 

Kijk niet alleen naar de optie zeevracht maar informeer ook eens naar de optie Full Truckload. Je geeft niet aan waar de goederen uit Marokko vandaan komen. Ik heb geen actueel beeld van kosten, maar het geheel aan voortransport, overslag, zeevracht, overslag en natransport zou weleens op kunnen lopen.

Geplaatst:

Derek-Jan

Een volle vracht uit Marokko per vrachtauto heeft vanaf de boot maar circa 3 dagen nodig om in Nederland te komen. Reken voor het uitklaren + boot nog een halve dag en dan afhankelijk van waar het moet komen ook nog een x-aantal uren. (bv Marrakech is 4 uurtjes naar Tanger).

 

In Nederland heb je oa Jan de Lely in Geldermalsen & Verhaegh in Deurne. In België oa Maes in Dendermonde.

 

Verder kun je ook eens informeren bij Heitrans in Zoutkamp, deze komen geregeld leeg terug.

Geplaatst:

Navel

  • Auteur

Dank je wel voor jullie reacties de vracht komt uit regio Berkane.

Ik ben een beetje aan het oriënteren of het rendabel is om Mandarijnen en Navels te exporteren naar Nl.

 

Geplaatst:

Derek-Jan

Dank je wel voor jullie reacties de vracht komt uit regio Berkane.

Ik ben een beetje aan het oriënteren of het rendabel is om Mandarijnen en Navels te exporteren naar Nl.

 

 

Dat zou ik zeker over de weg doen. Dan heb je veel meer invloed op je transittijd dan met containers.

Geplaatst:

Raoul K

Geen idee wat het kost. Wel laatst ergens een documentaire gezien over de Nederlandse garnalen industrie. Het is blijkbaar goedkoper om een gekoelde vrachtwagen richting Marokko te sturen, de garnalen daar te laten pellen en weer gepeld terug te laten komen, dan een machine te kopen.

Geplaatst:

Navel

  • Auteur

Lijk me niet echt reel dat ze heiploeg leeg terug komt van marokko

Geplaatst:

Derek-Jan

Lijk me niet echt reel dat ze heiploeg leeg terug komt van marokko

 

Ongepeld nemen de garnalen meer plaats in als gepeld, dus op de x-autos komt er een y-aantal leeg terug. Ik dacht dat het iets van 1 op 4 was. Deze laden dan fruit terug in Zuid Spanje, dus helemaal leeg terug is het natuurlijk niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.