Laatst las ik een artikel van de consumentenbond, over het ontbinden van een koop op internet. Hieruit ontstond de discussie over de exacte inhoud van deze regelgeving.
Er zijn namelijk winkels (in real life) die producten verkopen en geen geld terug geven. Het lijkt mij dat als een koop ontbonden word en de koper wenst zijn geld terug, dat zoiets gewoon moet gebeuren. Mag een winkel wijgeren om geld terug te geven?
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Persoon
Persoon
Laatst las ik een artikel van de consumentenbond, over het ontbinden van een koop op internet. Hieruit ontstond de discussie over de exacte inhoud van deze regelgeving.
Er zijn namelijk winkels (in real life) die producten verkopen en geen geld terug geven. Het lijkt mij dat als een koop ontbonden word en de koper wenst zijn geld terug, dat zoiets gewoon moet gebeuren. Mag een winkel wijgeren om geld terug te geven?
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3121-koop-ontbinden/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag