Zo terug van weggeweest, maar een hoop moeten regelen voor het bedrijfje en dan dus ook visitekaartjes....... >:(
Ik dacht, laat ik het proberen goedkoop maar ook kwalitief gezien goed doen. Nou dan kom je dus al gauw uit bij een copyshop. Wat een drama.........
Ik had alles netjes digitaal aangeleverd (Word), ik heb een niet-standaard lettertype, maar deze had ik ook aangeleverd. OK zeiden ze, we gaan ermee aan de slag, maken een proefdruk en als die goed is dan ga we daadwerkelijk produceren. Zo gezegd zo gedaan :-\
Proefdruk was goed, dus produceren maar....Visitekaartjes waren klaar, er klopt geen ene moer van. Kleuren niet origineel, lettertypes niet goed, niet vet gedrukt, half gedrukte lettertypes, lijntjes om de kaartjes, niet de juiste papierdikte, etc.. Dus gezegd: "Nee, zo hoef ik ze niet en betaal ik dus ook niet". Vervolgens gaat de eigenaar helemaal uit z'n dak, begint te schreeuwen, loopt weg, zeer merkwaardig. OK nieuwe afspraak gemaakt met andere medewerker, deze heeft het netjes afgehandeld, maar wilde extra kosten in rekening brengen :o Ook dit weer opgelost. Vervolgens even nagebeld met de eigenaar, waarom dat nou zo moest allemaal? Ik kreeg te horen, het is toch netjes opgelost zo, dus waar hebben we het over. En daar mocht ik het mee doen. Vervolgens heb ik deze man veel klanten toegewenst.......
Dus de moraal van dit verhaal: Betaal maar iets meer, voor een betere service en ga vooral niet proberen verhaal te halen, want problemen oplossen en een stuke after-sales bij de copyshop, dat willen ze niet!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Daan123
Daan123
Hallo mensen,
Zo terug van weggeweest, maar een hoop moeten regelen voor het bedrijfje en dan dus ook visitekaartjes....... >:(
Ik dacht, laat ik het proberen goedkoop maar ook kwalitief gezien goed doen. Nou dan kom je dus al gauw uit bij een copyshop. Wat een drama.........
Ik had alles netjes digitaal aangeleverd (Word), ik heb een niet-standaard lettertype, maar deze had ik ook aangeleverd. OK zeiden ze, we gaan ermee aan de slag, maken een proefdruk en als die goed is dan ga we daadwerkelijk produceren. Zo gezegd zo gedaan :-\
Proefdruk was goed, dus produceren maar....Visitekaartjes waren klaar, er klopt geen ene moer van. Kleuren niet origineel, lettertypes niet goed, niet vet gedrukt, half gedrukte lettertypes, lijntjes om de kaartjes, niet de juiste papierdikte, etc.. Dus gezegd: "Nee, zo hoef ik ze niet en betaal ik dus ook niet". Vervolgens gaat de eigenaar helemaal uit z'n dak, begint te schreeuwen, loopt weg, zeer merkwaardig. OK nieuwe afspraak gemaakt met andere medewerker, deze heeft het netjes afgehandeld, maar wilde extra kosten in rekening brengen :o Ook dit weer opgelost. Vervolgens even nagebeld met de eigenaar, waarom dat nou zo moest allemaal? Ik kreeg te horen, het is toch netjes opgelost zo, dus waar hebben we het over. En daar mocht ik het mee doen. Vervolgens heb ik deze man veel klanten toegewenst.......
Dus de moraal van dit verhaal: Betaal maar iets meer, voor een betere service en ga vooral niet proberen verhaal te halen, want problemen oplossen en een stuke after-sales bij de copyshop, dat willen ze niet!
Groeten, Daan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3159-ervaring-met-copyshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag