Ik heb de forums afgezocht en gezien dat er over mijn vraag al meerdere vragen over gesteld zijn. Er kwamen echter meer meningen dan antwoorden vandaar dat ik de vraag anders wil stellen.
Ik zou graag willen weten welke functie men als oprichter eenmanszaak op een visitekaartje zet. Ik zou het mooi vinden als iedereen eens kijkt in zijn verzameling visitekaartjes, kaartjes die je ontvangen hebt van een eenmanszaak oprichter.
Wat heeft die persoon als functie op zijn kaartje staan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rene_2002
Rene_2002
Hallo,
Ik heb de forums afgezocht en gezien dat er over mijn vraag al meerdere vragen over gesteld zijn. Er kwamen echter meer meningen dan antwoorden vandaar dat ik de vraag anders wil stellen.
Ik zou graag willen weten welke functie men als oprichter eenmanszaak op een visitekaartje zet. Ik zou het mooi vinden als iedereen eens kijkt in zijn verzameling visitekaartjes, kaartjes die je ontvangen hebt van een eenmanszaak oprichter.
Wat heeft die persoon als functie op zijn kaartje staan?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3176-welke-functie-op-visitekaartje-als-oprichter-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag