Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jaap B
Jaap B
Ik heb veel catalogus + prijsinfo aanvragen van webwinkeliers. Vaak wordt er summiere bedrijfs info meegestuurd en kvk nummer + telefoon en adres gegevens ontbreken meestal in de email. Ik kan dit natuurlijk zelf op zoeken, maar vaak heb ik het idee dat men mijn prijzen dan alleen wil gebruiken om hun huidige leverancier uit te spelen, of om te kijken of hun huidige inkoop goed in de markt is.
Wat is de beste manier om te reageren op deze aanvragen?
Het liefste heb ik toch dat de klant eerst ons een keer bezoekt, want levering is cash & carry. Naar mate er meer zaken met de klant gedaan wordt is bezorging van de producten mogelijk. Dit is voor vele webwinkels een afhaak moment, vaak omdat ze niet even in de auto willen stappen. Op rekening wordt er niet geleverd. Ik maak veelal handgemaakte producten.
Bossewinkel tuindecoratie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag