Jump to content

Jaap B

Super Senior
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • First name
    Jaap
  • Last name
    Bossewinkel
  • Website address
  • How did you find us:
    anders

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. uit ervaring, bij levering aan Nederlandse klant met bedrijf in Tjechie en levering in NL dien ik met BTW te factureren. Bij levering aan Nederlandse klant in Tjechie kan ik zonder BTW factureren. Van belang is dat je kunt aantonen dat de goederen of dienst NL verlaat
  2. Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar waarom gebruikt hij het geld dat hij wel heeft niet om jou te betalen?
  3. Het komt mij over alsof ze willen datiemand hun failliesement aanvraagt. Scheelt ze een hoop gezeur en dan gaan ze daarna gewoon door met andere BV
  4. naar mijn ervaring wordt de LC uit betaald zodra de goederen verscheept zijn. In principe kun je alles afspreken, maar de leverancier zal willen dat op het moment dat de goederen op de boot zijn de LC wordt vrijgegeven. Documents against payment
  5. Ik verbaas mij er altijd over dat veel kleine webshops/eenmanszaken het aandurven om electronica te verkopen uit China. Het is een beerput van ellende als jouw goedkope dingetje kortstluiting of erger veroorzaakt.
  6. waarom ga je zelf niet naar de outlet?
  7. De curator zal zich melden met de vordering. Daarna zal de ondernemer moeten bewijzen dat de vordering onterecht is. Het is dan aan de curator of er verdere stappen om te innnen genomen worden
  8. Schakel een boekhoudkantoor of accountant in. Ik ben ook geen held in administratie, maar een beetje basis zoals alles zelf in een administratie programma invoeren dien je wel zelf te kunnen. Ja boekhouder / accountant kost wat. Maar levert je ook wat op
  9. We hebben het onderling opgelost. Trots opzij en een korting. Alle extra kosten en gezeur zijn het eigenlijk niet waard
  10. Ja dat heeft hij gedaan. Maar ik kan aan de hand van een foto niet beoordelen
  11. Klant is van mening dat een voetje van een bankje ooit gerepareerd is. Heb samen met klant spullen ingeladen en er zijn ons toen geen onvolkomenheden opgevallen. Ik zeg dat hij het mag omruilen of de koop ontbinden
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept