Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Bestellen in China - wat is het risico?

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik wil graag bestellen vanuit China

Van deze site

Groothandel - Koop Groothandel Producten uit China groothandel op spamlink verwijderd

Is het veilig?

[titel aangepast - mod]

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

site doet het niet eens bij mij hier....

maar ik sluit me aan bij de vorige antwoorden. Nee (/misschien)....

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank u voor uw advies, ik zorgvuldig de site surfen, maar ook een heleboel informatie online zoekopdracht. Over het geheel, of geloofwaardig. Ik zag onlangs de website van William en Kate's Wedding Dresses, verkopen erg mooi.

mod-edit: dhgatelink verwijderd

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alhoewel het er niet expliciet verteld word, zijn producten op dhgate vaak replica's, namaak of vervalsingen. Bij een horloge bijvoorbeeld hebben sommige verkopen op een plaatje het logo geblurred. Bij een Breitling had ik dat gezien.

Het werkt volgens een ebay systeem met verschillende verkopers en feedback rating. Het risico verschilt dus per verkoper. Wel is het zo dat DHGate gebruikt maakt van een escrow systeem. Je betaling word pas vrijgegeven als de bestelling word afgeleverd.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alhoewel het er niet expliciet verteld word, zijn producten op dhgate vaak replica's, namaak of vervalsingen. Bij een horloge bijvoorbeeld hebben sommige verkopen op een plaatje het logo geblurred. Bij een Breitling had ik dat gezien.

Het werkt volgens een ebay systeem met verschillende verkopers en feedback rating. Het risico verschilt dus per verkoper. Wel is het zo dat DHGate gebruikt maakt van een escrow systeem. Je betaling word pas vrijgegeven als de bestelling word afgeleverd.

Iemand die breitling's uit Azie zoekt verdient het om bezeken te worden. Klein beetje logisch nadenken kan nooit kwaad.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alhoewel het er niet expliciet verteld word, zijn producten op dhgate vaak replica's, namaak of vervalsingen. Bij een horloge bijvoorbeeld hebben sommige verkopen op een plaatje het logo geblurred. Bij een Breitling had ik dat gezien. Het werkt volgens een ebay systeem met verschillende verkopers en feedback rating. Het risico verschilt dus per verkoper. Wel is het zo dat DHGate gebruikt maakt van een escrow systeem. Je betaling word pas vrijgegeven als de bestelling word afgeleverd.
Iemand die breitling's uit Azie zoekt verdient het om bezeken te worden. Klein beetje logisch nadenken kan nooit kwaad.
Beste Raoul, ik heb niet naar breitlins uit azia gezocht. een vriend had een link gestuurd des tijds en het viel me op dat er van uggs replicas tot breitlngs verkocht werden. Hetzelde geld voor electronica as mp3 spelers. Waakzaamheid is aan te raden daar!

Excuus voor de taalfouten, typt niet egt lekker op mijn iphone

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw ondernemersvragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké