ik ben een jongeman van 41 jaar en wil een schoenenwinkel beginnen.
Ik ben al 20 jaar, waarvan 18 jaar bedrijfsleider, werkzaam in de schoenverkoop. Ik heb zowel in de discount als in het midden/hoger segment gewerkt, waarin ik nog steeds werk.
Om te kijken of e.e.a. haalbaar is ben ik begonnen met een begroting op te stellen.
Ik heb veel info op internet bij HBD gevonden, maar deze zijn voor mij niet controleerbaar, omdat mijn huidige werkgever dit niet prijs geeft en niets van mijn plannen weet. Ik heb overigens geen concurrentie beding in mijn huidige contract.
Het betreft A1 locatie van 170 m2. met een huur van 29k p/j excl servicekosten.
*Graag wil ik weten of er net als in de bouw een richtprijs is p/m2 inrichtingskosten (schappen stellingen plafond etc.)?
Ik heb op Lundiaform een prijs gezien van 500,= p/m?
*iemand enige indicatie wat ik kwijt ben om ong. 125 m2 winkel in te richten met enkele middenrekken en 3 wanden
incl. schappen. De pui is open en ong.12 meter breed..
*wat kost een airco/verwarmings unit ( nu begroot op 10K)
*is de gemiddelde IWO op schoenen 41 % (verk.prijs schoenen tussen 39.95 en max 200.00.
Hoop dat er iemand is die hier enige kennis van heeft. Ik ben me aan het oriënteren of e.e.a haalbaar is voordat ik "met de billen bloot " ga. Ik wil graag discreet info verzamelen of het mogelijk is om een winkel te beginnen.
Indien verdere info gewenst is verneem ik dat graag.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fishbone
fishbone
Hallo,
ik ben een jongeman van 41 jaar en wil een schoenenwinkel beginnen.
Ik ben al 20 jaar, waarvan 18 jaar bedrijfsleider, werkzaam in de schoenverkoop. Ik heb zowel in de discount als in het midden/hoger segment gewerkt, waarin ik nog steeds werk.
Om te kijken of e.e.a. haalbaar is ben ik begonnen met een begroting op te stellen.
Ik heb veel info op internet bij HBD gevonden, maar deze zijn voor mij niet controleerbaar, omdat mijn huidige werkgever dit niet prijs geeft en niets van mijn plannen weet. Ik heb overigens geen concurrentie beding in mijn huidige contract.
Het betreft A1 locatie van 170 m2. met een huur van 29k p/j excl servicekosten.
*Graag wil ik weten of er net als in de bouw een richtprijs is p/m2 inrichtingskosten (schappen stellingen plafond etc.)?
Ik heb op Lundiaform een prijs gezien van 500,= p/m?
*iemand enige indicatie wat ik kwijt ben om ong. 125 m2 winkel in te richten met enkele middenrekken en 3 wanden
incl. schappen. De pui is open en ong.12 meter breed..
*wat kost een airco/verwarmings unit ( nu begroot op 10K)
*is de gemiddelde IWO op schoenen 41 % (verk.prijs schoenen tussen 39.95 en max 200.00.
Hoop dat er iemand is die hier enige kennis van heeft. Ik ben me aan het oriënteren of e.e.a haalbaar is voordat ik "met de billen bloot " ga. Ik wil graag discreet info verzamelen of het mogelijk is om een winkel te beginnen.
Indien verdere info gewenst is verneem ik dat graag.
Alvast bedankt voor de evt. tips/input
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32139-diverse-vragen-voor-het-daadwerkelijke-ondernemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag