4 jaar geleden ben ik afgestudeerd aan de mode academie op het gebied van het ontwerpen van kleding.
Ook heb ik voor verschillende modeketen gewerkt als stylist, maar vind het nu tijd om iets voor mijzelf te beginnen en wil graag jullie mening en advies hierover bij hebben.
Het gaat om het volgende:
Het importeren van trouw jurken en gelegenheid jurken op maat.
Ook zou ik graag aan de fabrikant mijn geleverde ontwerpen willen afleveren en deze laten realiseren, daarom ben ik opzoek naar een goede fabrikant of juist een tussen persoon vanuit China die mij de goederen kan afleveren voor een rendabele prijs natuurlijk. Graag zou ik iemand willen spreken over wat zijn ervaringen hierover zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fashiondesigner
fashiondesigner
Beste mensen,
4 jaar geleden ben ik afgestudeerd aan de mode academie op het gebied van het ontwerpen van kleding.
Ook heb ik voor verschillende modeketen gewerkt als stylist, maar vind het nu tijd om iets voor mijzelf te beginnen en wil graag jullie mening en advies hierover bij hebben.
Het gaat om het volgende:
Het importeren van trouw jurken en gelegenheid jurken op maat.
Ook zou ik graag aan de fabrikant mijn geleverde ontwerpen willen afleveren en deze laten realiseren, daarom ben ik opzoek naar een goede fabrikant of juist een tussen persoon vanuit China die mij de goederen kan afleveren voor een rendabele prijs natuurlijk. Graag zou ik iemand willen spreken over wat zijn ervaringen hierover zijn.
Alvast bedankt!
Fashiondesigner
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32246-ervaring-met-het-laten-uitvoeren-van-zelfontworpen-jurken-in-het-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag