Probeer met zo'n standaard rekenmodule vast te stellen waar de grens ligt (besteedbaar vermogen) tussen EMZ en BV.
Ik ga uit van omzet 100K en in geval van BV een extra kostenpost van 3K en 50K salaris voor de DGA.
Er zit echter een gigantisch verschil in besteedbaar inkomen tussen EMZ en DGA. Ik maak dus ergens een fout maar ik weet niet precies waar. Iemand enig idee?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Devlinx
Devlinx
Hallo,
Probeer met zo'n standaard rekenmodule vast te stellen waar de grens ligt (besteedbaar vermogen) tussen EMZ en BV.
Ik ga uit van omzet 100K en in geval van BV een extra kostenpost van 3K en 50K salaris voor de DGA.
Er zit echter een gigantisch verschil in besteedbaar inkomen tussen EMZ en DGA. Ik maak dus ergens een fout maar ik weet niet precies waar. Iemand enig idee?
[titel aangepast - mod]
Suscipere et finire
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32328-eenmanszaak-of-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag