Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
qweewqeqweqw
qweewqeqweqw
Een van de leukste dingen om te doen is brainstormen met een (potentiele) klant. Ook ben ik dol op het maken en geven van demo's.
Nu heb ik het idee dat ik aan het doorschieten ben. Ik heb veel tijd gestoken in gratis advies, kleine websites en mobiele toepassinkjes in ruil voor promotie, tamtam en een goed gevoel. UIteindelijk groeit je netwerk en je verwacht een spin-off van je activiteiten op langere termijn.
Maar uiteindelijk moet er brood op de plank. Ik vind het moeilijk om de balans te vinden tussen gratis advies en demo's en betaald werk.
Ik ben nu voornemens om de 'gratis' diensten en het advies aan banden te leggen, en dit niet meer of bij hoge uitzondering te doen.
Wat is jullie ervaring op dit gebied, en waar trekken jullie de grens?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag