• 0

PostNL pakketten duren te lang of komen niet aan

Goedemiddag, ik ben een startend ondernemer van een webshop via ebay, ik verkoop voornamelijk internationaal.

 

nu is het verkopen niet zo'n heel groot probleem alleen het verzenden

 

ik heb onlangs meerdere pakketen in vertrouwen verstuurd via postnl (voormalig tnt),nu duurt dit bv 4 weken om in de v.s. aan te komen.

 

en een 2e probleem is, onlangs had ik meerdere pakketen aangetekend naar het Italie verstuurd, en allen zijn niet aangekomen, nu doe ik wel aan verzekerservice, maar ik heb ook een goede naam te behouden, vooral als het gaat om Ebay.

 

Ik heb al navraag gedaan bij DHL maar daar kost een klein pakketje al gauw 95 euro, dus winst zit er dan ook niet meer op.

 

heeft iemand een goed advies voor mij"? het zal gaan om 10 pakketjes per week ongeveer.

 

hartelijk dank alvast.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je kan het best gewoon bij alle internationale expediteurs een offerte op maat opvragen, daar heb je denk ik meer aan dan hier informeren ;)

 

Als het goedkoop moet zijn, dan heb je het inderdaad over levertijden van weken, wil je het binnen dagen in de VS hebben, dan kost het al snel tegen de 100 euro aan.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben zelf ook zoekende naar een betrouwbare vervoerder voor vervoer van pakketjes t/m 10kg naar Duitsland, België, Zweden, Zwitserland en Nederland. Zit zelf te denken aan GLS of UPS, maar ik zag dat de tarieven in basis heel veel verschilden.

 

PostNL is voor buitenland sowieso duur en heb ik slechte ervaringen mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.